Na INSTALLER geen CYDIA discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben hier helemaal NIEUW dus: Groeten aan allen. Ik ervaar volgend probleempje: Mijn iPhone 3G 16 GB Origineel Belgisch (simvrij) Na jailbreak werkt alles ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na INSTALLER geen CYDIA
Ik ben hier helemaal NIEUW dus:
Groeten aan allen. Ik ervaar volgend probleempje: Mijn iPhone 3G 16 GB Origineel Belgisch (simvrij) Na jailbreak werkt alles prima: Toch één opmerking: Wanneer ik INSTALLER verlaat en CYDIA opstart krijg ik hier geen verbinding. De enige door mij ervaren oplossing is reboot. Na reboot werkt opnieuw alles ok. Het omgekeerde na gebruik CYDIA werkt INSTALLER wel OK. Heeft iemand ook deze ervaring ? Is er een andere oplossing dan reboot ? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Snap ook niet waar je Installer voor nodig hebt.
Voor Kate? Ik betwijfel het...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen installer of Cydia | P_hylicia | Archief | 1 | 11-04-09 14:38 |
iPhone: Na quickpwn geen cydia en installer | daveve | Jailbreak | 9 | 03-01-09 17:26 |
Cydia vs. Installer | Flydt | Archief | 1 | 22-12-08 14:59 |
Bijna geen games in Cydia & Installer | Miki07Ronaldo | Jailbreak apps en thema's | 3 | 14-09-08 22:21 |
Cydia vs Installer | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-08-08 21:16 |
|
|