Voipbuster IPHONE discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, Ik vroeg me af of niet iemand van jullie een programma kan maken voor Voipbuster om sms te zenden via hun diensten. Ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voipbuster IPHONE
hey iedereen,
Ik vroeg me af of niet iemand van jullie een programma kan maken voor Voipbuster om sms te zenden via hun diensten. Ze hebben al een programma maar niet voor de IPHONE Ik denk aan https://forum.iculture.nl/leden/12055-imario.html die moet dat wel voor elkaar krijgen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je kan altijd nog siphon gebruiken of italk! (deze zijn niet gratis)
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik al iets om te bellen.hier draait het om SMS
|
|
|||
|
|||
SkySMS, werkt perfect met Voipbuster.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je me anders eens een verschil maken van beide programma"s aub ? bedankt Laatst gewijzigd door Iphone_belgium; 15-02-09 om 18:02. |
|
|||
|
|||
Iemand die een programma weet om sms te sturen op de iphone via je voipbuster account? Heb het reeds geprobeerd te zoeken maar vind alleen maar zeer verouderde threads, zoals deze bijvoorbeeld. Thnx!
|
|
||||
|
||||
Jelly sms kan dit of Eirtext (gebruik het zelf met justvoip)
Edit: Bitesms (via cydia, volledige licentie 6,95) is ook TOP! Deze kan je niet gebruiken met voipbuster maar via bitesms kan je ook sms versturen die je via bitesms hebt ingekocht (8ct p/sms). Voordeel t.o.v. de andere programma's: Bij bite sms heb je alle sms conversaties bij elkaar (ook de ontvangen sms) bij jelly en eirtext zie je alleen je verzende sms en niet de binnenkomende sms. Voor al deze programma's is een 3G verbinding of Wi-Fi vereist om te kunnen verzenden. Laatst gewijzigd door Boes40; 21-07-10 om 11:15. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
Thnx voor de info!
Jelly sms werkt bij mij dus niet (wil niet openen op de iphone om een of andere vage reden) en eirtext nog niet kunnen proberen. Voor bitesms betaal je dus eenmalig 6,95 en vervolgens moet je er nog tegoed op zetten om de smsjes voor 8ct te kunnen versturen of? Voordeel voipbuster is dat je ook kan bellen en ik ben op zoek naar iets voor de komende 5 weken dat ik in de US ben en mijn Tel.kosten niet wil laten oplopen. |
|
||||
|
||||
Je kan ook nog Vphone gebruiken voor voip sms&bellen. Heb die ook op mijn iPhone staan.
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik lees dat er sommigen van jullie V-phone gebruiken op de iphone. Ik heb deze ook juist geinstalleerd. Mijn contacten zijn echter allemaal ingebracht onder de vorm van : +32477xxxxxx. Ik stel vast dat V-phone dan niet werkt. wel als ik 0032477xxxxxx of 477xxxxxx gebruik. Hebben julliej dit ook ? Ik gebruik 12voip als provider. Hoe kan ik mijn callerID mee sturen als ik bel ? Met SMS lukt het me. Lancia |
|
||||
|
||||
Je hebt PM
|
|
|||
|
|||
???
Lancia |
|
||||
|
||||
Privé bericht...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|