iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   3D cube (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/30872-3d-cube.html)

ditbenikniet 02-03-09 09:33

3D cube
 
ik ben opzoek naar het thema 3D cube kan hem nergens vinden.

en bestaat er ook een programma zoals bij de LG viewty dat je gemakelijk sofware van je iphone kan aan passen via je pc ? ? :confused:

alvast bedankt

ditbenikniet 09-03-09 16:54

er mag best een reaktie komen hoor !

jpke 09-03-09 18:22

Bestaat deze wel?

ditbenikniet 09-03-09 19:25

ja het is een kubus met icoontjes die kubus kan je draaien en dan krijg je weer nieuwe icoontjes.

Robert 11-03-09 10:52

Nou.. laat me even weten als je hem gevonden hebt.. want volgens mij bestaat het niet :) (voor de iphone anyway)

DouweM 11-03-09 11:07

En wat bedoel je met je tweede vraag?

ditbenikniet 12-03-09 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DouweM (Bericht 265227)
En wat bedoel je met je tweede vraag?

dat je met een prog. op je pc alle bestanden op je pc in een map van je tel kan zetten.

net als met de LG VIEWTY

Ptrjunk 26-04-09 15:15

iphone gebruikt Itunes gaat mss wel anders maar zou niet wete hoe dan moet je weer van alle sgaan doen denk ik ^^

Dutchskill 26-04-09 16:27

Kan alle 2 niet

ditbenikniet 26-04-09 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchskill (Bericht 281132)
Kan alle 2 niet

ben er alang uit.
en kan wel alle 2(als je maar verstand ervan heb)

het enige wat ik nog wel zoek is di kubus

Jenz 26-04-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 281204)
ben er alang uit.
en kan wel alle 2(als je maar verstand ervan heb)

het enige wat ik nog wel zoek is di kubus

die kubus is van de htc touch niet ?

Colpaert 26-04-09 22:19

MacThemes Forum / [WIP] Cubes By iElajes

Bedoel je deze misschien? Hier is een Cubes thema in ontwikkeling. Maar ik denk niet dat je met de kubussen kan draaien...

ditbenikniet 27-04-09 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 281250)
MacThemes Forum / [WIP] Cubes By iElajes

Bedoel je deze misschien? Hier is een Cubes thema in ontwikkeling. Maar ik denk niet dat je met de kubussen kan draaien...

nee,

ik had hem gezien op youtube bij een lg viewty er wert gezecht dat hij eigelijk voor the iphone was

Colpaert 27-04-09 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 281323)
nee,

ik had hem gezien op youtube bij een lg viewty er wert gezecht dat hij eigelijk voor the iphone was

Kan je dan deze link eens posten zodat we dit allemaal eens kunnen bekijken? Ik denk dat ik weet waar je naartoe wil, maar ben het niet zeker.

Richard_AFC 27-04-09 10:35

Ik ken die thema wel, Je moet het zien als een cubus waar op alle zijvlakken icoontjes staan.. Dan kun je de cubus links of rechtsom draaien en heb je dus andere icoontjes, Dit is alleen volgens mij alleen voor LG viewty.. Stond misschien gebaseerd op Iphone?

ditbenikniet 27-04-09 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Richard_AFC (Bericht 281328)
Ik ken die thema wel, Je moet het zien als een cubus waar op alle zijvlakken icoontjes staan.. Dan kun je de cubus links of rechtsom draaien en heb je dus andere icoontjes, Dit is alleen volgens mij alleen voor LG viewty.. Stond misschien gebaseerd op Iphone?

dit is niet het filmpje dat ik toen heb gezien maar zo ziet hij er wel ongeveer uit.

http://www.youtube.com/watch?v=qCPxt...eature=related

Colpaert 27-04-09 11:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ditbenikniet (Bericht 281333)
dit is niet het filmpje dat ik toen heb gezien maar zo ziet hij er wel ongeveer uit.

YouTube - KU990 Viewty i3D encore plus rapide

dit is mooi gedaan naturlijk, maar volgens mij is het toestel in questie hier geen iphone....

Bij nader bekijken is dit de viewty dus van LG waar ze een iphone lookalike theme hebben ontworpen. Wel vet als dit op de iphone zou kunnen. Toch blijf ik het ongelofelijk crappy vinden als je na het klikken op een icoon de blauwe UI van de viewty krijgt. wat een kinderlijk uitzicht :)

ditbenikniet 27-04-09 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 281340)
dit is mooi gedaan naturlijk, maar volgens mij is het toestel in questie hier geen iphone....

Bij nader bekijken is dit de viewty dus van LG waar ze een iphone lookalike theme hebben ontworpen. Wel vet als dit op de iphone zou kunnen. Toch blijf ik het ongelofelijk crappy vinden als je na het klikken op een icoon de blauwe UI van de viewty krijgt. wat een kinderlijk uitzicht :)

ik denk dat dit ook zeker mogelijk is met de iphone.
hoop dat het snel bekend gaat woorden op dit forum.
zodat we er veel plesier aan beleven.

Ptrjunk 27-04-09 12:07

Er is zoveel moglijk voor de iphone alleen de vraag is HOE moet je het doen/maken hetkomt zeker uit denk ik als ik zie wat ze al allemaal berijkt hebben:D

ditbenikniet 27-04-09 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ptrjunk (Bericht 281347)
Er is zoveel moglijk voor de iphone alleen de vraag is HOE moet je het doen/maken hetkomt zeker uit denk ik als ik zie wat ze al allemaal berijkt hebben:D

ik vraag me juist af het het er niet al is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:25.