3D cube discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben opzoek naar het thema 3D cube kan hem nergens vinden. en bestaat er ook een programma zoals bij de LG viewty dat je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3D cube
ik ben opzoek naar het thema 3D cube kan hem nergens vinden.
en bestaat er ook een programma zoals bij de LG viewty dat je gemakelijk sofware van je iphone kan aan passen via je pc ? ? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er mag best een reaktie komen hoor !
|
|
||||
|
||||
Bestaat deze wel?
|
|||
|
|||
ja het is een kubus met icoontjes die kubus kan je draaien en dan krijg je weer nieuwe icoontjes.
|
|
|||
|
|||
Nou.. laat me even weten als je hem gevonden hebt.. want volgens mij bestaat het niet (voor de iphone anyway)
|
|
||||
|
||||
En wat bedoel je met je tweede vraag?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
iphone gebruikt Itunes gaat mss wel anders maar zou niet wete hoe dan moet je weer van alle sgaan doen denk ik ^^
|
|
|||
|
|||
Kan alle 2 niet
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
MacThemes Forum / [WIP] Cubes By iElajes
Bedoel je deze misschien? Hier is een Cubes thema in ontwikkeling. Maar ik denk niet dat je met de kubussen kan draaien... |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had hem gezien op youtube bij een lg viewty er wert gezecht dat hij eigelijk voor the iphone was |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ken die thema wel, Je moet het zien als een cubus waar op alle zijvlakken icoontjes staan.. Dan kun je de cubus links of rechtsom draaien en heb je dus andere icoontjes, Dit is alleen volgens mij alleen voor LG viewty.. Stond misschien gebaseerd op Iphone?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door ditbenikniet; 27-04-09 om 11:54. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij nader bekijken is dit de viewty dus van LG waar ze een iphone lookalike theme hebben ontworpen. Wel vet als dit op de iphone zou kunnen. Toch blijf ik het ongelofelijk crappy vinden als je na het klikken op een icoon de blauwe UI van de viewty krijgt. wat een kinderlijk uitzicht Laatst gewijzigd door Colpaert; 27-04-09 om 12:22. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoop dat het snel bekend gaat woorden op dit forum. zodat we er veel plesier aan beleven. |
|
||||
|
||||
Er is zoveel moglijk voor de iphone alleen de vraag is HOE moet je het doen/maken hetkomt zeker uit denk ik als ik zie wat ze al allemaal berijkt hebben
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tip: Maak je eigen levels voor Cube Runner | Abu | iPhone Apps | 6 | 06-08-08 20:28 |
|
|