SMS exporteren naar website discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn eerste IPhone kon gebruik maken van installer en van cydia. Toen gebruikte ik een daarop vindend programma om mijn SMS-berichten te exporteren naar een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
SMS exporteren naar website
Mijn eerste IPhone kon gebruik maken van installer en van cydia. Toen gebruikte ik een daarop vindend programma om mijn SMS-berichten te exporteren naar een website.
Intussen heb ik een ander toestel en kan ik dus niet meer aan dat programma en ben ik de naam ook vergeten. Met als gevolg dat ik ook de bewaarde berichten niet meer kan terugvinden. iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
niemand die eens in zijn Installer of Cydia kan zoeken en een lijstje met de SMS applicaties kan posten (aub)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het probleem is dat ik vroeger een app had geladen vanuit Cydia of Installer, en dat alle SMS-berichten al werden geëxporteerd. Die staan nu mooi ergens op internet, maar probleem is dat ik de naam van het programma cq dus ook de naam van de website niet meer ken. Daarom mijn vraag om eens op te sommen wat de SMS-apps zijn in zowel Cydia als installer.
Het was in ieder geval niet ItextUploader, maar met deze tip heb je zeker al een aantal gebruikers weer verder geholpen. Laatst gewijzigd door LucVG; 07-03-09 om 14:22. Reden: foutje in tekst |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
SMS'en exporteren naar computer | dromedaris | iPhone Apps | 1 | 29-11-10 23:38 |
Simcontacten exporteren naar SIM | Goudvis12 | Archief | 5 | 14-12-08 00:12 |
iPhone: sms exporteren & importeren | Eendje | Jailbreak | 7 | 04-10-08 19:42 |
SMS / Chat exporteren | RAP | iPhone algemeen | 1 | 17-05-08 23:16 |
|
|