DJ'en met eigen itunes muziek discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee je muziek kan draaien uit je eigen itunes muziek collectie op je iphone. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
DJ'en met eigen itunes muziek
Hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een app waarmee je muziek kan draaien uit je eigen itunes muziek collectie op je iphone. Heb nogal wat muziek op m'n telefoon en sluit 'm regelmatig met feestjes aan. Dat is ideaal, je hebt geen PC mee te slepen, je maakt met genius een lijstje met nummers aan en klaar. Het grootste nadeel is echter dat er nogal 's pauze's vallen tussen de nummers, ze vloeien niet in elkaar over. Is er een app waarmee je iets a la party shuffle op je iphone krijgt of nog beter, nummers in een wachtrij kan plaatsen? Het lijkt me niet erg moeilijk te maken en volgens mij waren er 1.1.4 ook app's die je itunes collectie konden inlezen. Alvast bedankt!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kijk hier ook al een tijdje naar. maar ik heb toch nog niks gevonden
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Muziek PC synchen met iTunes bibliotheek | Trapani | iTunes | 7 | 17-11-09 12:24 |
Windows: Itunes met muziek op Externe HD | sancaman | iTunes | 4 | 15-06-09 15:31 |
Windows: Eigen muziek? | redlaB | iTunes | 1 | 28-06-08 13:13 |
|
|