Cydia valt weg.... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedendag, Ik heb vanmiddag cydia geupdate omdattie dat aangaf. Nu probeer ik iBold thema te installere en valt hij hij tijdens het downloaden terug op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia valt weg....
Goedendag,
Ik heb vanmiddag cydia geupdate omdattie dat aangaf. Nu probeer ik iBold thema te installere en valt hij hij tijdens het downloaden terug op me homescreen.. Please help me !!!!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je hem naar de laatste versie geupdate? Er was namelijk een update geweest die een GROTE bug bevatte. Door die bug crashte Cydia erg snel.
|
|||
|
|||
Dit kan ook een geheugen probleem zijn.
Start je iPhone even opnieuw op en probeer het nog een keer. Lukt het nu wel? Download dan gelijk MemTool dan kan je geheugen vrijmaken als je tekort komt of inzien hoeveel je hebt gebruikt. |
|
||||
|
||||
Om geheugen vrij te maken heb je ook nog; iStat (App Store), SBSettings (Cydia).
Het is maar wat je het lekkerste vind werken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het laat bijna geen processen zien. Bij memtool zie je alle processen.
Moet je is voor de grap Yellowsn0w killen,... is leul |
|
||||
|
||||
Heb Memtool niet geinstalleerd, vind hem niet mooi... Ik gebruik iStat (die er echt verschrikkelijk mooi uit ziet!)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tsja, ik heb het er wel voor over. Zo duur is hij ook niet.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi valt weg op moment van downloaden Cydia | toines | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-10-10 22:44 |
3g valt weg... | robeminem | Archief | 1 | 17-12-09 22:01 |
cydia valt weg? | bunne | Jailbreak apps en thema's | 4 | 23-03-09 17:25 |
Cydia valt direct weg. | Digi | Jailbreak apps en thema's | 2 | 19-02-09 21:26 |
Wi-Fi valt weg | iGitze | Archief | 2 | 02-03-08 18:59 |
|
|