Keyboard in 2.2.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er iemand die op zijn 2.2.1 3G iPhone een ander keyboard theme aan de praat heeft gekregen ? Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Keyboard in 2.2.1
Is er iemand die op zijn 2.2.1 3G iPhone een ander keyboard theme aan de praat heeft gekregen ? Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, ook via Cydia om een ander keyboard te krijgen (heb hier in het neotech topic ook al over gepost), maar krijg het niet voor elkaar. In Winterboard netjes bovenaan gezet, aangevinkt. Rebooten, respringen. Nada.
Heb inmiddels alle fonts al aangepast, alleen het keyboard lukt me niet. Als er iemand is die weet wat ik vergeet (in 2.2 ging het probleemloos), dan hoor ik dat graag ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik kan me niet voorstellen dat er niemand is die dit even kan (wil) proberen op zijn/haar 2.2.1 3G iPhone of dat er iemand is die dit wél succesvol heeft aangepast.
Zou misschien iemand met 2.2.1 uit Cydia eens uit de categorie Themes (keyboards) een ander keyboard willen installen en aktiveren in Winterboard en dan hier willen neerzetten of dat wel / niet gelukt is ? Alvast heel erg bedankt ! |
|
||||
|
||||
Welke wil je hebben? ik kan wel ff proberen voor je, kan ik m gewoon in cydia downloaden? Laat maar weten...
edit: lees t al, zal gewoon wat proberen, en ik weet dat er bij fw 2.2 staat maar heb wel degelijk 2.2.1 moet t alleen nog ff aanpassen...
|
||||
|
||||
Ik moet het ook nog even aanpassen
Bedankt alvast, ik ben benieuwd ! |
|
||||
|
||||
Met 2.2.1 heb ik gewoon een ander Keyboard, MacBook Air wel te verstaan.
|
|
||||
|
||||
Hoe kan het nou dat ik op geen elke manier dat voor elkaar krijg ?!
Zou ik "from scratch" moeten beginnen ? Opnieuw jailbreaken enz. ? Wat vaag zeg..... Maar jij ook bedankt voor het testen ! Ben helemaal opnieuw gestart en nu werkt het allemaal wel. Thanx ! Laatst gewijzigd door iMario; 02-04-09 om 00:03. Reden: Edit-knop gebruiken a.u.b. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Keyboard | Kellsz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-12-10 16:47 |
Ipad dock keyboard of wireless keyboard ? | ibert | iPad algemeen | 11 | 26-10-10 00:37 |
KeyBoard | thespikie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-05-10 23:46 |
keyboard | osaka | iPhone algemeen | 1 | 11-02-09 15:34 |
Keyboard | Tyard | Archief | 0 | 17-11-07 19:58 |
|
|