Cydelete en iReal SMS discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Krijg het niet voor elkaar om deze 2 werkend te krijgen Cydelete Ik begrijp er niets van. Het hem nu meerdere malen geinstalleerd, geupgrade maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydelete en iReal SMS
Krijg het niet voor elkaar om deze 2 werkend te krijgen
Cydelete Ik begrijp er niets van. Het hem nu meerdere malen geinstalleerd, geupgrade maar krijg het niet werkend. Zie toch echt niet de kruisjes bij de (via Cydia gedownloade) applicaties. iReal SMS ... deze opent en krijg een wit scherm en vervolgens kom ik terug op het SB. EDIT: Het is bij toeval plots opgelost. Ik heb Winterboard geinstalleerd, en ik denk dat deze wat extra files mee installeerd die bovenstaande applicaties nodig hebben. Laatst gewijzigd door Tranzy; 08-04-09 om 13:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
IReal SMS 3.0 niet te vinden. | Eros0208 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 31-01-10 20:15 |
CyDelete installatie mislukt steeds | DertKesh | iPhone algemeen | 4 | 11-07-09 00:26 |
|
|