Vastgelopen tijdens installeren Halo Tune discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey,, Ik heb gisteren mijn 1.1.1 8 Gb iphone laten vastlopen tijdens het installeren van een ringtone. En dit namelijk door per ongeluk op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Vastgelopen tijdens installeren Halo Tune
Hey,,
Ik heb gisteren mijn 1.1.1 8 Gb iphone laten vastlopen tijdens het installeren van een ringtone. En dit namelijk door per ongeluk op de home button tijdens de install. De phone werkt nog wel maar enkel het summerboard. en zeer traag. Heb ook geen Wi-Fi. Mijn tf was geupdate naar 1.1.2 en geunlockt. Paar kleine vraagjes: Kan ik dit oplossen zonder te restoren? Kan ik eindeloos ongestraft blijven unlocken? Is er een andere manier om deze corrupte file eruit te krijgen aangezien ik weet wat de oorsprong is van de fout. Thx en grtz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vastgelopen tijdens update (V4.3.2>4.3.3) | Bethknijf | iPhone algemeen | 2 | 13-05-11 23:58 |
Foutmelding tijdens installeren | dannycoolen | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-11-10 10:48 |
iPhone vastgelopen tijdens download | saskiakatarina | iPhone algemeen | 3 | 22-09-10 22:40 |
Iphone 3gs 32gb firmware 3.1.2 vastgelopen tijdens herstel | wimpiepiep | iPhone algemeen | 7 | 28-02-10 20:22 |
Halo 3 theme | icam0 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 15-02-08 21:09 |
|
|