Removed spoof application at springboard? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn spoof.app door middel van spoof zelf van springboard verwijderd.. Dus hoe fix ik dit ? Heb al reinstall en remove en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Removed spoof application at springboard?
Ik heb mijn spoof.app door middel van spoof zelf van springboard verwijderd.. Dus hoe fix ik dit ?
Heb al reinstall en remove en dan handmatig geinstalleerd geprobeerd, maar het icoontje komt niet terug.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Beperkingen eens aan en uit zetten of met Poof tevoorschijn halen.
|
|||
|
|||
Citaat:
edit; thanks man Laatst gewijzigd door nicsan; 08-05-09 om 00:02. |
|
||||
|
||||
In je instellingen zit een optie ''Beperkingen'' (in Algemeen). Zet die aan, en schakel het vervolgens weer uit. Dit gaat helpen.
|
|
||||
|
||||
SBSettings maakt toch ook gebruik van Spoof? Dan staat ie daar waarschijnlijk nog wel tussen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Spoof Card App | Markster | iPhone Apps | 3 | 30-11-09 23:25 |
Iphone application developer wie? | rmsappl | Archief | 0 | 29-06-09 14:05 |
Eigen Application | Cherrim | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 10-12-08 19:02 |
The Application ''...'' cannot be opened | danieldereus | iPhone Apps | 7 | 14-09-08 21:44 |
Application Map waar ? | keep it cool | Archief | 0 | 22-07-08 10:56 |
|
|