Jailbreaked maar nu? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ondanks dat men vaak zegt dat domme vragen niet bestaan heb ik toch wel een gevoel dat dit een domme vraag is. Ik verschuil me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jailbreaked maar nu?
Ondanks dat men vaak zegt dat domme vragen niet bestaan heb ik toch wel een gevoel dat dit een domme vraag is. Ik verschuil me dan ook achter het feit dat ik een nwe Iphone gebruiker ben.
Ik heb met hulp de phone gejailbreaked, maar nu? Ik heb zitten zoeken naar tutorials. Er staan er genoeg op Internet of Youtube maar een hoop erg gedateerd. Weet iemand mij op weg te helpen? Staan er ergens handige tuts online ( recent met 2.2.1 iphone) Bedankt Peer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom heb je een jailbreak uitgevoerd? Wat wil je verder doen met je iPhone? Is wel belang om te weten voordat mensen je kunnen helpen
|
||||
|
||||
ik ben al tijden aan het lezen op forum en sta hersteld van de mogelijkheden van de iPhone. Wil dan ook graag experimenteren hiermee.
Een theme installeren, woordenboekje aanpassen, sms in landscape , etc etc. Kortom erg nieuws- en leergierig. Grt. Peer |
|
||||
|
||||
Ik zou eerst winterboard installeren voo je themes. Bitesms voor je landscape smsjes (moet na een maand wel voor betaald worden) en wat ik zelf super handig vind is SBSettings.
Naja goodluck |
|
||||
|
||||
Dank je BruceSV! Zal eens gaan spelen met beide die je genoemd hebt. Ik neem aan dat ik ze weer kan weghalen
als het niet bevalt. ( en als de maand van BiteSms is verlopen) |
|
||||
|
||||
Je kan ook even bij het topic "Top 5 Cydia Apps" kijken, daar worden alle must-have-cydia-apps benoemd
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Thanxs Timmeh, ga ik doen! Ondertussen al een eind verder met spelen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Jailbreaked iPhone 4 | dutchylex | Jailbreak | 10 | 12-03-11 21:12 |
jailbreaked en unlocked, maar geen installer | _texaco | Jailbreak | 4 | 24-05-10 14:55 |
3.1 jailbreaked naar 3.1.2 | thelorrr | Archief | 1 | 29-10-09 10:07 |
Jailbreaked maar herkend sim NIET | bartvdhoven | Archief | 18 | 14-07-09 19:09 |
|
|