iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/36164-welke-cydia-icy-apps-kun-op-3-0-gebruiken.html)

toninus 21-06-09 10:16

bij mij werkt backgrounder ook niet

jel 21-06-09 10:31

Ik probeer open ssh te installeren, maar bij de installatie crashed cydia elke keer! Iemand een oplossing? evt andere manieren om bij de iphone bestanden te komen?

musiqman 21-06-09 10:36

Wat is gelukt:
SBsettings en toggles
********** en de 3.0 plugin (wel met een FaceBook logo :S)
Cycorder
BiteSms
iDa

Niet gelukt (maar wel geinstalleerd):
qTweeter (als ik verticaal swipe krijg ik ook Sbsettings)
Open Ssh
Chapelle SoundBoard
AppBackup

Niet gelukt (en niet geinstalleerd):
iPodPop (ik kan de iFoneguide repo niet toevoegen)
Swirly Mms (geeft foutmelding bij laden voor install)

Niet gelukt (Apple)
Tethering
Mms
Compass

Onbekend:
Apt Backup


Iemand tips?

shapezzz 21-06-09 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jel (Bericht 304945)
Ik probeer open ssh te installeren, maar bij de installatie crashed cydia elke keer! Iemand een oplossing? evt andere manieren om bij de iphone bestanden te komen?

AutomaticSSH installeren ;)

garth 21-06-09 11:29

zijn er nog mensen die IkeyEx (5 row qwerty) gebruiken in os3.0 ? hij ziet hem namelijk mij mij niet....

Gielk 21-06-09 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door owen (Bericht 303766)
ik heb nu Cycorder 5 icondock winterboard ifile ibluetooth wbapp en mxtube zonder problemen aan het draaien:D

voor mij geld het zelfde...:eek::D

Duckwhisperer 21-06-09 11:39

Bij mij werken de theme's voor sms en keyboard niet (in winterboard).

Bimmer 21-06-09 12:19

Helaas Stumblerplus werkt niet (klapt eruit). En ik kan Wi-Finder niet meer vinden in de Appstore.

hatim 21-06-09 12:25

Wie heeft IDA op 3.0 draaiend gekregen?
bij mij crasht ie..

john1979 21-06-09 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jel (Bericht 304945)
Ik probeer open ssh te installeren, maar bij de installatie crashed cydia elke keer! Iemand een oplossing? evt andere manieren om bij de iphone bestanden te komen?


Komt waarschijnlijk omdat het erg druk is op Cydia. Iedereen is aan het jailbreaken geweest en stoof meteen door naar Cydia :D Gisteren was het ook heel erg druk, statistieken van Cydia zijn gisteren via Twitter te zien geweest, een enorme piek waardoor de server het te warm kreeg.:eek: Wacht even en probeer het dan nog eens, zo is het mij ook gelukt.

Chrisl 21-06-09 12:32

Heeft iemand apt back up werkend???? Mijn cydia pakt the bigboss repo niet...

Buur 21-06-09 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium (Bericht 304915)
sbsettings werkt hier.
Intelliscreen 2.93 werkt niet, crasht, zelfde voor bitesms 3.2
Emoji-apps werken ook niet.

Emoji werkte hier (na terugzetten van de iTunes backup direct al)
SBsettings werkt ook, Intelliscreen zal een nieuwe update moeten krijgen en van BiteSMS was voor de nieuwe jailbreak expres al een versie 4.0 uitgekomen, omdat 3.2 incompatible was! Updaten dus! :)

/edit:
Er is ook een update gekomen van AptBackup, zie ik! Als we maar geduld hebben, gaat alles wel weer werken... :) Laten we vooral niet vergeten dat dit een "grote" FW-update was (van 2.x naar 3) en dat er van 1.x naar 2 ook ineens toestanden waren!

Riesj 21-06-09 12:43

bij mij werkt five icon dock niet..
reflection dock ook niet..

Cycorder ga ik nu proberen. -> werkt wel

Itunes ziet er niet raar uit.

Heb de bovenste twee opnieuw geïnstalleerd, Iphone herstart, maar helpt niet... Helaas.

mcowly 21-06-09 12:45

Operator font
 
Weet iemand zo of ik via Cydia een programma kan downloaden waarmee ik de lettergrootte van mijn operator naam kan verkleinen zodat ie niet meer scrollt?
(misschien een noob vraag, maar kan het niet vinden via de search)

Thx

francebramie 21-06-09 13:06

Veel werkt bij mij!
Het volgende niet:
ipodpop ( gaat naar Save mode)
volume MC ( hetzelfde)
snapturr sluit af
iphone3grecorder aluit ook af
ikeyex wel geinstalleerd maar kan niet instellen.

Ik heb ms, sbsettings en winterboard maar mijn itunes app werkt goed hoor.

jel 21-06-09 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 305119)
Komt waarschijnlijk omdat het erg druk is op Cydia. Iedereen is aan het jailbreaken geweest en stoof meteen door naar Cydia :D Gisteren was het ook heel erg druk, statistieken van Cydia zijn gisteren via Twitter te zien geweest, een enorme piek waardoor de server het te warm kreeg.:eek: Wacht even en probeer het dan nog eens, zo is het mij ook gelukt.

inderdaad.. vanochtend zonder problemen..

dasma 21-06-09 13:29

sbsettings+toggles werkt, winterboard ook, aptbackup ook, mobilefinder niet.

Weet iemand een alternatief voor mobilefinder. (waarmee permissions ook aan kunt passen, wil geen sshgebruiken.):confused:

dendirk 21-06-09 14:08

opties van SBSETTINGS blijft staan op initializing en vlieg dan terug naar springboard

DouweM 21-06-09 14:43

Dasma;
iFile

Dendrik;
Hier werkt ie gewoon.

Bimmer 21-06-09 15:04

Citaat:

Ik heb ook iDA via ICY gedownload en werkt ook niet, na startup crash!!
iDA startte gewoon op totdat ik een kaart toevoegde/ selecteerde. Vermoedelijk een tekort aan geheugen oid. Daarom even MemTool geinstalleerd (werkt onder 3.0) en gedraaid. Daarna start iDA prima op (NL kaart; demolicentie)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:31.