iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Agenda op startscherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/37078-agenda-op-startscherm.html)

LanWolf 23-09-09 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo (Bericht 355803)
Ik bump deze effe:

ik heb al die dingen geload die aangegeven worden, maar ik krijg alleen maar m'n agenda te zien, niet m'n mail en bel-info... wat doe ik verkeerd?

wel aangezet ? mail = alleen nieuwe mails, niet alle mails, ik d8 ook dat ie stuk was (maar kreeg gewoon 2 dagen geen mail, was niet zo populair denk ik die dagen)
en wat bedoel je met bel info ? gemiste gesprekken laat ie alleen zien wie als je ook aan hebt staan dat je dat wilt,folded dus tenministe 1, niet op geen, dan heb je alleen getalletje geloof ik.

Davidduzy 02-11-09 15:32

Calender Lock werkt niet bij mij, ik krijg enkel een zwart scherm als lock screen, ik heb 3.1.2 draaien ... Wie kan me helpen?

PolAad 03-11-09 15:33

Er is nu Intelliscreen. Deze geeft en agenda, sms, email e.d. allemaal weer op je lockscreen.

WDS001 03-11-09 15:35

 Verplaatst naar: Installer en Cydia iPhone programma's

Davidduzy 03-11-09 15:51

Hmm maar Intelliscreen is toch betalend? Zou liever een gratis alternatief hebben, mijn vrienden hebben allemaal iPhone 3g's en 3GS 'en en bij hen lukt calenderlock enzo wel?
Mvg!

mvveelen 03-11-09 16:09

Lock Calendar werkt bij mij prima hoor ? Heb je 'm wel goed ingesteld onder Instellingen / Settings ? Even rebooten of respringen na installatie (was bij mij niet nodig trouwens) ?

Gebruikte altijd Intelliscreen, maar Lock Calendar is minder "zwaar" en Intelliscreen is een betaalde app die tegenwoordig ook met een hoop overbodige meuk geinstalleerd wordt.

Paradise 06-11-09 14:25

Binnenkort (morgen?) komt Saurik ook met een eigen HTML achtige lockscreen:

I /finally/ managed to write an HTML lockscreen (which renders much faster than I anticipated) with Cycript. Exciting release tomorrow-ish.

Twitter / Jay Freeman (saurik): I /finally/ managed to wri ...

mvveelen 06-11-09 14:29

Leuk verjaardagscadeautje :D

Ik ben benieuwd. Ben tevreden met wat ik nu heb, maar ik blijf nieuwsgierig natuurlijk !

brummy 08-11-09 13:43

hoi

lockinfo werkt bij mij uitstekend! heb hier en daar wat aangepast ,
de weer icoonen bv en de plaatsnaam dat lukte allemaal.
wat me nog niet gelukt is om de agenda te veranderen nl:
van de standaard agenda naar pocketinformant.
heeft een van jullie een idee? kan het eigenlijk nergens vinden(of ik kijk niet goed dat kan ook ;) )
rob

brummy 14-11-09 20:52

helemaal niemand een idee ?

Paradise 14-11-09 20:55

Ik geloof niet dat dat kan. Wat je wel kan doen is syncen met Google sync vanuit zowel pocket informant als de iPhone standaard agenda. Op die manier krijg je de data die je invoert in pocket informant alsnog in je lockscreen.

brummy 14-11-09 21:01

okee duidelijk maar syncen met de standaard agenda ??

Paradise 16-11-09 09:01

Zie hier: Google Sync : Set Up Your iPhone or iPod Touch - Mobile Help

kuotje 16-11-09 11:40

oeh thanks, dat zocht ik :)

brummy 16-11-09 14:32

paradise
helemaal top!!!!:D
het is precies zoals ik wou !
ik gebruik nu pocket infm ipv standaard agenda en het werkt uitstekend!

bedankt
rob

Frank Nusteen 25-01-10 23:08

Hallo,
Ik gebruik sinds kort ook Pocket Informant.
Tevens heb ik ook Calender lock zodat mijn calander gegevens in het lockscreen komen. Ik probeer mijn pocket informant gegevens te syncen zodat ze in het lockscreen komen te staan zoals hierboven omschreven maar het lukt niet. Ik heb alles gedaan zoals staat omschreven maar als ik ga syncen staat er niks van mijn pocket informant gegevens in de gewone calender of in het lockscreen

Weet iemand wat ik fout doe?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.