iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Agenda op startscherm (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/37078-agenda-op-startscherm.html)

nonkelmike 26-06-09 13:01

Agenda op startscherm
 
Ik las enige tijd geleden een artikel om je agenda en afspraken automatisch op je springboard van de iphone te plaatsen. Ik kan dit artikel nu niet meer terugvinden.

Kan iemand mij aan de naam van app helpen?

GoeRoe86 26-06-09 13:29

RemindYou is er een van maar dat gaat niet zonder Jailbreak

colliehome 26-06-09 13:46

Momenteel is er geen enkele app in het officieel circuit.

nonkelmike 26-06-09 16:10

remindYou is niet te vinden. Enkel RemindMe en dit laat niet toe de agenda van de iphone op het springboard te tonen.

Het artikel was er eentje op deze site gepost door de moderators. Misschien kunnen zij mij helpen?

Timmeh_ 26-06-09 17:21

Zoals hierboven is gezegd is dit niet mogelijk zonder jailbreak. RemindYou is dan ook een applicatie welke te vinden is in Cydia.

dendoor 26-06-09 21:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nonkelmike (Bericht 311463)
Ik las enige tijd geleden een artikel om je agenda en afspraken automatisch op je springboard van de iphone te plaatsen. Ik kan dit artikel nu niet meer terugvinden.

Kan iemand mij aan de naam van app helpen?

LOCK CALENDAR in cydia ! Werkt op versie 3.0

Scooter 26-06-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendoor (Bericht 311888)
LOCK CALENDAR in cydia ! Werkt op versie 3.0

ja meer eerst nog jailbreaken ;)

Roderickz 26-06-09 21:54

Lock Calendar is geweldig! Samen met sbsettings en voipover3G de redenen voor mij om te JB-en. Jammer dat Statusnotifier het nog niet doet op 3.0.

Olomouc 27-06-09 00:13

Agenda
 
Intelliscreen?

Het JB en lukte niet goed bij mij. In Cydia en Icy kreeg ik alleen maar foutmeldingen als ik Intelliscreen weer wilde installeren via RockApps.:confused:

HIgHer 27-06-09 11:03

Je moet ook lock calendar doen en geen intelliscreen :p

Olomouc 27-06-09 12:25

Intelliscreen
 
@ HIgHer:

Gelukkig bepaal ik dat zelf lekker. :D

dendoor 27-06-09 12:50

Heb intelliscreen geprobeert maar kreeg steeds een ernstige foutmelding op de iPhone versie 3.0 Ze zeggen dat het compatibel moet zijn maar hierover heb ik mijn bedenkingen. iPhone ging in safe modus enz...

Heb het eraf gekieperd en LOCK CALENDAR geinstalleerd wat voor mij voldoende is. Dit werkt 100 % zonder enige bug of foutmelding.

vdvorst 27-06-09 13:06

Intelliscreen is betaald (meen ik) lock calender niet. Maakt je keuze ietswat eenvoudiger ;)

Ik heb ook betere ervaringen met lock calender overigens. werkt heerlijk!

Harley4 04-08-09 00:40

lock calender op startscherm, was al een tijdje naar dit aan het zoeken. Werkt goed. :)

Maar hoe kan ik de tijd aanpassen dat ik het vergrendelscherm zie? is nu na zo'n 5 seconden weg.

LanWolf 04-08-09 09:40

LockInfo + Lock Info Matte UI :) werkt ook goed bij mij, duidelijke info enz.

http://farm3.static.flickr.com/2638/...9c100ec146.jpg

@Harley4 er is een tool genaamd 20 seccond lockscreen

Harley4 04-08-09 11:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LanWolf (Bericht 333511)
@Harley4 er is een tool genaamd 20 seccond lockscreen

helemaal goed THX

jan van den berg 06-08-09 16:54

installeren?
 
Lock Info + Lock Info Matte UI

programma's gedownload, maar hoe installeer ik het nu op mijn iphone? ik hoop dat je mij ff een duw in de goeie richting kunt geven

opgelost, met dank voor de reactie! zie hieronder

LanWolf 07-08-09 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan van den berg (Bericht 334676)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LanWolf (Bericht 333511)
Lock Info + Lock Info Matte UI :) werkt ook goed bij mij, duidelijke info enz.

programma gedownload, maar hoe installeer ik het nu op mijn iphone? ik hoop dat je mij ff een duw in de goeie richting kunt geven

Eigenlijk hoor dit niet meer hier thuis maar in Installer & Cydia topic , maar goed:

Even de startposts van de beide threads goed lezen :) daar staat in welke sources je moet toevoegen in cydia.

Mocht je dan nog vragen hebben, goed de thread van LockInfo Matte UI door lezen, daar staat de meeste info in die je nodig hebt.

1 snelle tip: plaats de LockInfo Matte UI BOVEN de Lockinfo, en vink Lockinfo niet aan (niet nodig, maar moet wel geïnstalleerd staan)

Franciskine 08-08-09 00:09

Ik gebruik al een hele tijd Intelliscreen ( met OS 3.01 )en dit werkt voor 100%, nooit vastlopers gehad, mooi programma met voldoende instelmogelijkheden.

Orpheo 23-09-09 19:15

Ik bump deze effe:

ik heb al die dingen geload die aangegeven worden, maar ik krijg alleen maar m'n agenda te zien, niet m'n mail en bel-info... wat doe ik verkeerd?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:52.