3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg na 2 pogingen van eerste keer PWNage en 2de keer Redsn0w, Cydia niet aan het werk. De eerste keer opende hij niet en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error...
Ik krijg na 2 pogingen van eerste keer PWNage en 2de keer Redsn0w, Cydia niet aan het werk.
De eerste keer opende hij niet en nu krijg ik voortdurend volgende error: Couldn't configure pre-depend dpkg for ncurses, probably a dependency cycle. Hij wil/kan niets installeren want Cydia voert steeds de voorgaande belangrijke update uit waardoor ik onmiddellijk de bovenstaande error krijg en hij terugkeert naar het beginscherm van installatie. Iemand die me kan helpen het probleem op te lossen. Ik heb Intellishared, ... dringend nodig. Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
cydia error
dat probleem kun je oplossen door redsn0w 0.7.1 te gebruiken i.pv. 0.7.2.
mvg |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom geeft die dan fouten met Cydia en de 0.7 niet? :-(
|
|
||||
|
||||
Gewoon opnieuw een jailbreak doen maar dan zonder ICY te installeren.
Je hoeft niet opnieuw te herstellen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat Icy zorgt voor de Cydia-problemen als je ze tegelijk installeert. Je kunt Icy wel (via Cydia) installeren als de jailbreak gelukt is, dat werkt wel. Maar tegelijk geeft problemen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oke bedankt voor de info vanaaf maar weer eff opnieuw installeren dan maar haha nog eff een klein vraagje hoe zit het met de .ipa bestanden eerst moest je installer update en dan kon je .ipa vanaf je mac of pc op je iphone zetten hoe gaat dat nu...? gewoon via icy zonder speciale update....?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1ste gen FW 1.1.4 | joris3392 | Archief | 1 | 04-03-10 19:28 |
Probleempje met 1ste gen iPhone | Gerardo1991 | Archief | 3 | 20-12-09 22:24 |
1ste gen. iPhone batterij probleem 3.0 | Sonicje | Archief | 1 | 28-06-09 23:01 |
iPhone 1ste gen Firmware 2.2 | berndvp | Archief | 1 | 23-11-08 13:30 |
Conclusie na 3 weken 1ste gen of 2de gen? | schulo | Archief | 1 | 01-08-08 12:28 |
|
|