Pokeren op iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door msunique online poker voor echt geld is illegaal in NL, geloof me nou maar... het stond zelfs in de krant I ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Google even op 'WPT op je mobiel' of iets dergelijks. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
via instalatie/games kun je spellen downloaden, zijn er nog meer mogelijkheden om spellen liefst video games voor de iphone te downloaden, zie namelijk ook dat ze mario etc hebben waar kan ik dat soort spellen downloaden
|
|
||||
|
||||
Lekker offtropic however das via een emulator google nes.app iPhone of Snes.app of Gba.app
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
pokeren of niet pokeren wil wel is weten hoe ik videogames kan downloaden op men iphone, weet dat er verschillende spellen zijn bij installer maar niet echt super spellen. maatje van me heeft een ipod en die kan via itunes de vetste spellen downloaden tegen betaling natuurlijk, weet 1 van jullie of er videogames beschikbaar zijn voor iphone bedankt alvast
|
|
||||
|
||||
Jaja maar das iPod Video en geen iPhone... Die spellen vervelen btw erg snel want er zit geen diepgang in Maar als de SDK uit is zullen de spellen wel snel komen denk ik
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
SDK houdt in??
|
|
||||
|
||||
Hou je muis op SDK (de blauwe hyperlink) en je ziet wat het inhoud
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Nog steeds niks over Poker games op je Iphone ??!!
Iemand ?!!! |
|
||||
|
||||
is het niet mogelijk op Poker "lokaal" te installeren net als "pool"?? kun je toch pokeren zonder Wi-Fi/Edge
|
|
||||
|
||||
Jawel er is een soort shit app genaamd video poker volgens mij ik vin em lelijk en slecht maar hij is ter wel...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ja had hem gezien, idd lelijk en geen Texas Hold'm...
|
|
||||
|
||||
Deze is eruuug mislukt. Je kunt hem installeren maar daarna meteen weer deinstalleren.
|
||||
|
||||
hahaha... Maar Pool blijft ook maar saai als je het te veel doet... :-(
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hmm, kan je deze ook downloaden?? Volgens mij heb ik hem er tussen zien staan? Wat is het precies?
EDIT: daar kun je gek van worden!! Laatst gewijzigd door ServicePack; 06-06-08 om 08:51. |
|
||||
|
||||
Is er een rom van poker, dus op de nes snel gba??
Gr |
|
||||
|
||||
Tuurlijk maar die mogen we je niet geven Echter via google kom je er wel uit
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
dat begrijk ik (uit de regels van het forum) dat je die niet mag geven, maar je mag de titel wel noemen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maargoed, dit is een beetje off topic.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|