South Park theme voor Summerboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist een nieuw thema gemaakt. South Park voor Summerboard! Graag jullie mening! Hij is in het engels, omdat ik hem ook op modmyifone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb zojuist een nieuw thema gemaakt.
South Park voor Summerboard! Graag jullie mening! ![]() Hij is in het engels, omdat ik hem ook op modmyifone heb geupload, dus alleen de icons nog even naar het nederlands hernoemen! Laatst gewijzigd door AeronNL; 19-12-07 om 00:55. |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hehehe, Well screw you guys im going home! Het heeft nix meer met de iPhone te maken maar hij ziel er wel grappig uit
![]() Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
![]() Leuk! Volgens mij zocht ik al 's eerder naar een SP theme, alleen kon ik er geen vinden.
Hij is alleen wel een klein beetje lage-kwaliteit.. ![]() Maar verder is ie top, bedankt! |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er allemaal top uit, alleen ik vind persoonlijk dan dat de opmaak niet mooi is, meer onderscheid tussen icons en wallpaper maakt het al een stuk mooier
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Thnx voor de reacties!
Het is pas mijn derde thema, dus ik moet nog veel leren! Maar opbouwende kritiek is nooit weg! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke thema. Heb alleen een probleem wat ik bij alle thema's heb. Hij veranderd alle icoontjes behalve die van weather. Wat kan ik daaraan doen?
|
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
Check deze thread ff: https://forum.iculture.nl/f14/i...mee-thema.html Succes! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Cydia] South Park Mobile | iMario | Jailbreak apps en thema's | 26 | 03-03-09 18:29 |
South Park Imaginationland | BadSide | iPhone Apps | 5 | 22-07-08 10:02 |
|
|