Status Notifier 3.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey allem , Ik heb sinds kort 3.0 en gejailbreakt nu heb ik status notifier geinstalleerd maar deze werkt niet naar behoren. Kan de app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Status Notifier 3.0
Heey allem ,
Ik heb sinds kort 3.0 en gejailbreakt nu heb ik status notifier geinstalleerd maar deze werkt niet naar behoren. Kan de app niet openen najah hij opent en sluit meteen weer af. verder zie ik wel soms dat het geluid stil is boven in het scherm maar hij werk niet optimaal iemand die ook dit probleem heeft of miss oplossing? mvg osj |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Weet niet of je op 3.0 draait (je profiel zegt van niet), want hij werkt daar nog niet op.
|
|||
|
|||
Kijkend naar jouw FW zou het moeten werken. Het werkt alleen (nog) niet op FW 3.0. Zelf heb ik bij vorige versies met veel plezier gebruikt. Anders opnieuw installeren en je foon rebooten.
Momenteel heb ik het met FW3.0 erop staan en wacht ik op een update |
|
|||
|
|||
Jah klopt had me profiel nog niet aangepast..
najah dan is het maar wachten op een goede update dank je voor de hulp |
|
||||
|
||||
ik zit met het zelfde probleem.
Maar bij somige mensen werkt het gewoon |
|
||||
|
||||
bij mij werkt het wel maar als ik op icoontje druk klapt hij zo weer toe dus instellingen veranderen gaat nog niet
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Het heeft weinig zin om te klagen als de developer jouw firmware niet officieel ondersteund
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Notifier 3.0 in cyda al geprobeerd? Doet volgens mij hetzelfde.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en wat doet dit progje?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oke oke dat was het dus, mja ff afw8en dan op de goede
|
|
||||
|
||||
Oplossing gevonden kijk hiervoor op deze topic ===> https://forum.iculture.nl/f8/ap...l-sources.html
|
|
|||
|
|||
Als je geupdate hebt kan je het terugvinden onder preferences.
|
|
|||
|
|||
Zoek anders eens op notifier in Cydia...
|
|
||||
|
||||
Is er een manier om de icoontjes te veranderen?
Ik wil ze nl veranderen zodat ze dezelfde icoontjes krijgen als die van mijn lock info thema. |
|
|||
|
|||
Statusnotifier hoe laatste update downloaden?
Ik heb via cydia (bigboss source) statusnotifier gedownload versie 0.2 meende ik. Helaas crasht deze zodra ik hem open.
Dit komt omdat deze versie niet voor OS 3.0 was gemaakt.. Nu lees ik dat jullie een update hebben zodat hij werkt. Waar vind ik die? In de bigboss source vind ik niets.. Of heeft iemand een soort gelijkend proggie voor mail / sms notify op je lockscreen? |
|
|||
|
|||
Ik heb de update weten te vinden door al die sources toe te voegen, alleen had ik daar achteraf wel spijt van. Ik weet helaas niet precies welke source ervoor zorgde dat ie geupdate werd. Maar na de update had ik onder Settings de opties voor status notifier.
Als iemand wel weet welke source laat het weten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Open notifier | Deneelson | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-01-11 21:27 |
Status Notifier doet het niet | bababakkus | Archief | 0 | 15-03-09 21:26 |
Slider + Notifier | Raggamannn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 25-01-09 04:03 |
Taskbar Notifier | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-09-08 15:01 |
|
|