iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

pieterwillems 16-06-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 297013)
Optie zit er al in op z'n laatste afbeelding.

Dat had ik gezien maar ik gaat het batterij icoon zelf blijven staan met daarnaast de %?
Btw, imario, fantastisch werk geleverd weer!;)

iMario 16-06-09 19:01

Kan niks zekers zeggen over de batterij percentage. Batterij zal ''denk'' ik wel verdwijnen, maar je kan die batterij percentage png's wel photoshoppen, kijk hier (#1045).

pieterwillems 16-06-09 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 297087)
Kan niks zekers zeggen over de batterij percentage. Batterij zal ''denk'' ik wel verdwijnen, maar je kan die batterij percentage png's wel photoshoppen, kijk hier (#1045).

Oke, bedankt voor de info:)

Chrisl 16-06-09 20:18

Als 3.0 eenmaal te jailbreaken is, is dat percentage naast je batterij logo wel degelijk mogelijk door 1 plist aan te passen heb ik ergens gelezen....

iMario 16-06-09 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 297142)
Als 3.0 eenmaal te jailbreaken is, is dat percentage naast je batterij logo wel degelijk mogelijk door 1 plist aan te passen heb ik ergens gelezen....

Is het ook. Moet alleen zien of dat niet uit 2 keys bestaat, dus het percentage tekentje zelf (%) en de level (0-100).

Chrisl 16-06-09 20:36

Ik probeerde ff m'n bron op te zoeken, maar weet niet waar ik het gelaten heb, het was ergens in een topic hier, maar kan het niet meer vinden...

En over die keys, dat weet jij vast beter als ik ;-)

EDIT
Found it:

Enable Battery Percentage
1. SSH into your iphone
2. Go to /System/Library/CoreServices/Springboard.app/
3. Download the file M68AP.plist
4. Open the file using a text editor or a plist editor
5. Add a Boolean value under the capabilities dictionary
6. Boolean Key = gas-gauge-battery / Boolean Value = true
7. Save and upload the file to the same directory that it was originally in
8. Go onto the iPhone and respring
9. Now go to the application
Settings -> General -> Usage and there will be a Battery Percentage toggle and you can use it to enable battery percentage next to battery icon in top-right corner.




spysical 19-06-09 19:46

Ik ben benieuwd naar de SP 3.0, Alleen nog maar even wachten op QuickPWN voor windows :D

libia 19-06-09 20:03

@imario, ik kan vrijwel met zekerheid zeggen dat het percentage naast de batterij op precies dezelfde manier gaat als de oude numeric battery ;) (dit, omdat het bij een update meekomt)

iMario 20-06-09 01:33

Ben nu al deels begonnen aan Supreme Preferences 3.0. Heb het draaiend op firmware 3.0 met WinterBoard.

Batterij percentage zit er gewoon in (je krijgt 100% links van je batterij te staan)

Er komt nog meer bij. Morgen meer info...

francebramie 20-06-09 07:24

Mooi voor de percentage, bij de update is het zo bij mij geworden. Vond het wel leuk :p

pieterwillems 20-06-09 09:55

Wow super, straks even jailbreaken dan!

francebramie 20-06-09 10:06

Als je 2.2.1 op 3.0 gebruikt staat alleen algemeen en ipod nog maar in instellingen. Als je hem in Wintervoard uitzet is het weer normaal.

iMario 20-06-09 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 303335)
Als je 2.2.1 op 3.0 gebruikt staat alleen algemeen en ipod nog maar in instellingen. Als je hem in Wintervoard uitzet is het weer normaal.

Hoe bedoel je? Supreme Preferences die nu in Cydia staat?

Die werkt niet nee.

HNbassie 22-06-09 10:03

misschien een domme vraag , wordt er ook iets gedaan (als het kan tenminste) met MMS voor de 2G ?

Bomans 22-06-09 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 303135)
Ben nu al deels begonnen aan Supreme Preferences 3.0. Heb het draaiend op firmware 3.0 met WinterBoard.

Batterij percentage zit er gewoon in (je krijgt 100% links van je batterij te staan)

Er komt nog meer bij. Morgen meer info...

Via cydia kan je asBattery downloaden. Dan krijg je een schakelaar bij instellingen -> algemeen -> gebruik die het mogelijk maakt om het percentage naast je batterij aan of uit te zetten. Enkel voor de 3G

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HNbassie (Bericht 306146)
misschien een domme vraag , wordt er ook iets gedaan (als het kan tenminste) met MMS voor de 2G ?

Daarvoor heb je toch swirlymms. En dit is trouwens de verkeerde topic daarvoor.

Chrisl 22-06-09 10:16

Swirly werkt nog niet op 3.0.....

En die asBattery is enkel voor de 3G???? Das niet helemaal waar, er staat "only tested with iPhone 3G". Kan dus wel werken maar heb geen internet meer, dus kan het ook niet testen.

marcfuhren 22-06-09 12:13

Ik weet dat S.homescreen er al een tijdje is en ik het ook al de hele tijd gebruik.Is er een mogelijkheid om de layout wat app's betreft vast te zetten zodat deze niet meer verandert a.g.v. een installatie van een app. of terugkeren uit safe mode.
Ik heb inmiddels mijn springboard al een x of 7 opnieuw ingedeeld.

kjappert 22-06-09 13:44

Toolbar verdwijnt
 
Hai,

Kan het kloppen dat de toolbar volledig verdwijnt na het installeren van supreme prefs. Ik heb het geïnstalleerd via Cydia.

alvast bedankt

Chrisl 22-06-09 14:11

Supreme prefs 2.x doen het niet op 3.0, hoop voor je dat je het weer kan deinstalleren.... Je moet ff wachten tot de nieuwe 3.0 prefs uitkomen.

iMario 22-06-09 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 306151)
Via cydia kan je asBattery downloaden. Dan krijg je een schakelaar bij instellingen -> algemeen -> gebruik die het mogelijk maakt om het percentage naast je batterij aan of uit te zetten. Enkel voor de 3G

De zelfde optie van 2.x werkt gewoon voor 3.0 hoor. Alleen komt er nu 100% links van je batterij, i.p.v die 0-100 level die je batterij vervangt.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marcfuhren (Bericht 306267)
Ik weet dat S.homescreen er al een tijdje is en ik het ook al de hele tijd gebruik.Is er een mogelijkheid om de layout wat app's betreft vast te zetten zodat deze niet meer verandert a.g.v. een installatie van een app. of terugkeren uit safe mode.
Ik heb inmiddels mijn springboard al een x of 7 opnieuw ingedeeld.

Supreme Home Screen werkt nog niet op 3.0. Supreme Home Screen komt wel weer terug in Supreme Preferences 3.0.

Tevens heb ik een nieuwe optie ''Supreme Home Security'' gemaakt die het verwijderen en verplaatsen van applicaties tegenhoudt. Dit is neem ik aan ook meteen hetgene wat je bedoelt?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kjappert (Bericht 306387)
Hai,

Kan het kloppen dat de toolbar volledig verdwijnt na het installeren van supreme prefs. Ik heb het geïnstalleerd via Cydia.

alvast bedankt

Snap niet wat je bedoelt...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.