iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

trevisnl 09-07-09 11:26

misschien domme vraagmaar ik zag het nergens terug in dit topic..
hoe krijg ik icoontjes terug vanuit app reveal?

joramheuvel 09-07-09 11:46

Nieuwe manier van installeren
 
Top,
werkt super!
Bestandje kopieren, cmd uitvoeren en gaan! Werkt erg goed.
iMario bedankt!

Nog een vraagje, weet iemand of ik het icoontje van SP3.0 kan aanpassen?

Dragon 09-07-09 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joramheuvel (Bericht 321087)
Top,
werkt super!
Bestandje kopieren, cmd uitvoeren en gaan! Werkt erg goed.
iMario bedankt!

Nog een vraagje, weet iemand of ik het icoontje van SP3.0 kan aanpassen?

Ja hoor kijk maar.

http://i41.tinypic.com/35ku6c4.jpg

Tweede van linksboven...

kuotje 09-07-09 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 321100)
Ja hoor kijk maar.

http://i41.tinypic.com/35ku6c4.jpg

Tweede van linksboven...

Deze icons heb je zelf gemaakt ? of staan die ergens online.
Gr

Dragon 09-07-09 12:28

Een combinatie van thema's, en daar over heen hele hoop eigen klus werk.:D:D

spysical 09-07-09 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 321111)
Een combinatie van thema's, en daar over heen hele hoop eigen klus werk.:D:D

Zeeer nice thema! Maar dat hoort thuis in een ander topic ;)
Iig nu back on topic :P

iMario 09-07-09 15:09

Modbreak:
A.u.b weer ontopic mensen.


kuotje 09-07-09 18:27

Is SP 3.0 Nederlands of een mogelijkheid om Nederlands in te stellen. En zit er een handleiding bij wat alles is want heb bij 2.0 paar onbekende features gezien waarvan ik dacht wat kan ik ermee? Gr.

iMario 09-07-09 18:37

Is alleen in het engels.

owain 09-07-09 19:13

je kan ze natuurlijk zelf vertalen :)

nicosomers 09-07-09 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 320963)
Nieuwe versies komen er zo aan (makkelijkere installatie ook).

@ De rest
Over de huidige versie in Cydia heb ik nu al genoeg gewaarschuwd, neem dan maar eens de moeite om te gaan lezen.

Thanx iMario het werkt nu wel, ik was vergeten het in WB aan te vinken, lekker slim he!

spysical 09-07-09 22:46

HiHi kheb op het internet het nieuwe icoontje weten op te snuffelen... Heb ik nou als Prefs icoon :P

iMario 09-07-09 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nicosomers (Bericht 321376)
Thanx iMario het werkt nu wel, ik was vergeten het in WB aan te vinken, lekker slim he!

Dat is niet zo slim nee. :)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 321467)
HiHi kheb op het internet het nieuwe icoontje weten op te snuffelen... Heb ik nou als Prefs icoon :P

Staat ook gewoon hier als mijn profiel avatar...

spysical 09-07-09 23:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 321486)
Staat ook gewoon hier als mijn profiel avatar...

Achja heb het nu toch :P

Joene 09-07-09 23:45

hoe/waarmee open ik nu die .deb file?

ik gebruik DiskAid om hem op de iphone te zetten :).


edit: Na wat google, met winSCP allemaal gelukt..

Dutchstar 10-07-09 00:03

Mario,

tot zoverre heb ik nog geen problemen ondervonden met Supreme Preferences 3.0, en werkt het als een zonnetje.

Vandaag liep ik alleen beetje te klieren met die statusbar waarin je dan je netwerknaam kunt veranderen naar een custom. Maar nadat je het "custom" field leeg laat, blijft je statusbar ook leeg, en zet hij deze niet terug naar hoe het oorspronkelijk was. Zelf niet na uitschakelen binnen WinterBoard, respring/reboot(s).

Is er een mogelijkheid om weer de originele terug te krijgen, zonder een complete restore/herinstallatie van?

Tot zover puik werk, en ga zo door!

// Dutchstar

pieterwillems 10-07-09 00:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstar (Bericht 321520)
Mario,

tot zoverre heb ik nog geen problemen ondervonden met Supreme Preferences 3.0, en werkt het als een zonnetje.

Vandaag liep ik alleen beetje te klieren met die statusbar waarin je dan je netwerknaam kunt veranderen naar een custom. Maar nadat je het "custom" field leeg laat, blijft je statusbar ook leeg, en zet hij deze niet terug naar hoe het oorspronkelijk was. Zelf niet na uitschakelen binnen WinterBoard, respring/reboot(s).

Is er een mogelijkheid om weer de originele terug te krijgen, zonder een complete restore/herinstallatie van?

Tot zover puik werk, en ga zo door!

// Dutchstar

in cydia heb je er een progje voor, ben de naam alleen even kwijt:s

iMario 10-07-09 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstar (Bericht 321520)
Mario,

tot zoverre heb ik nog geen problemen ondervonden met Supreme Preferences 3.0, en werkt het als een zonnetje.

Vandaag liep ik alleen beetje te klieren met die statusbar waarin je dan je netwerknaam kunt veranderen naar een custom. Maar nadat je het "custom" field leeg laat, blijft je statusbar ook leeg, en zet hij deze niet terug naar hoe het oorspronkelijk was. Zelf niet na uitschakelen binnen WinterBoard, respring/reboot(s).

Is er een mogelijkheid om weer de originele terug te krijgen, zonder een complete restore/herinstallatie van?

Tot zover puik werk, en ga zo door!

// Dutchstar

Kan je met MakeItMine terug veranderen, of gewoon je originele provider intypen. :rolleyes: Had een manier gevonden om het terug te veranderen, maar van die optie kreeg je een SWoD, niet echt de bedoeling dus.

Rene1979 10-07-09 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dutchstar (Bericht 321005)
Via ssh kopieer je de files naar de root van je iphone, zodra je dat hebt gedaan open je terminal (op je mac) of cmd op je windows pc.

tik je in:

ssh root@<iphonesipadres>
(dan word er een wachtwoord gevraagd, meestal is dit " alpine " .)

dan tik je in "dpkg -i SupremePreferences3.0_1b8.deb"

daarna sluit je terminal/cmd en open je WinterBoard op je iphone, selecteer je Supreme Preferences, en na de respring werkt hij.

\\ Dutchstar

Thanks dude was gelukt.
Ik heb het er ook meteen weer afgehaald

Dutchstar 10-07-09 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 321540)
Kan je met MakeItMine terug veranderen, of gewoon je originele provider intypen. :rolleyes: Had een manier gevonden om het terug te veranderen, maar van die optie kreeg je een SWoD, niet echt de bedoeling dus.

Dat is dan weer balen.

Voor de rest werkte het erg goed, alleen dat het carrierlogo niet teruggezet kon worden naar het oude. Maar MakeItMine heeft daat weer vakkundig opgelost.

\\ Dutchstar


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:04.