iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Supreme Preferences 3.0 - By iMario (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/39429-supreme-preferences-3-0-by-imario.html)

-DUS- 14-07-09 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door -DUS- (Bericht 324081)
Als ik jouw screenshot vergelijk met die van mij zie ik dus dat de positie van de cijfers verschoven is..?

Zou het mogelijk zijn dit ergens aan te passen via SSH?

Edit:

Ik zie zelfs dat het cijfer op mij kalender te hoog staat...

Probleem opgelost!

Sorry dat ik dacht dat het an SP3 lag, maar het bleek een probleem te zijn met Fontswap :mad:

Ik heb de default font gedownload en via SSH terug gezet en nu is het weer normaal.

Nu ga ik weer lekker verder spelen met SP3 en kijken welk tweakplezier deze mij gaat brengen :D

Mackjenzie 14-07-09 22:09

Prachtig werk iMario, petje af!!

zieniks 15-07-09 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 324119)
Ok heb je gelijk in dus hier mijn vragen:

Waarom doet na een installatie van SP (surpreme preferences), een update van WB (winterboard) en een update van MS (mobile substrate) eigenlijk niets het meer, zoals instellingen veranderen in WB, SP kan dus ook niet geactiveerd worden in WB, niets meer ook niet deactiveren, alleen door middel van een deinstallatie, iconen kunnen wel verplaats worden, maar na een respring, reboot staat alles weer terug zoals het voorheen was, enig idee iemand ??


Dit probleem heb ik dus ook....
Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben?

iMario 15-07-09 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zieniks (Bericht 324542)
Dit probleem heb ik dus ook....
Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben?

Als het goed is helpt het veranderen van de permissies van de SupremePreferences.dylib. Zet het even naar 0777.

Dylib staat in /Library/MobileSubstrate/DynamicLibraries.

kuotje 15-07-09 15:27

iMario nice work (Y)

is er ook een mogelijkheid om de batterij weg te halen? zodat je alleen percentage ziet.

iMario 15-07-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 324550)
iMario nice work (Y)

is er ook een mogelijkheid om de batterij weg te halen? zodat je alleen percentage ziet.

Kort maar krachtig: nee.

Spooky 15-07-09 16:35

OK dat antwoord van iMario is duidelijk, moet dus op 777 staan de anderen zoals staan op 755 en op 644, is dat wel goed, ik dacht dat ze allemaal op 755 moesten staan.

iMario 15-07-09 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 324581)
OK dat antwoord van iMario is duidelijk, moet dus op 777 staan de anderen zoals staan op 755 en op 644, is dat wel goed, ik dacht dat ze allemaal op 755 moesten staan.

0775 zou ook kunnen, geen idee.

Spooky 15-07-09 16:58

heb die op 777 gezet maar nog niks anders, ligt het probleem niet bij wb?

eniux 15-07-09 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zieniks (Bericht 324542)
Dit probleem heb ik dus ook....
Zijn er mensen die hier een oplossing voor hebben?

Zou het niet op manier van imario opgelost zijn dan kan je sp3 ,winterboard deinstalleren > reboot > opnieuw jailbreaken ( alleen jailbreaken 5 min werk in redsn0w ) > winterboard opnieuw downloaden en sp 3 opnieuw downloaden. dat werkte bij mij :)

Spooky 15-07-09 17:24

heb ik al gedaan, maar niet opnieuw JB, hoe staan jouw permissies?

zieniks 15-07-09 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eniux (Bericht 324596)
Zou het niet op manier van imario opgelost zijn dan kan je sp3 ,winterboard deinstalleren > reboot > opnieuw jailbreaken ( alleen jailbreaken 5 min werk in redsn0w ) > winterboard opnieuw downloaden en sp 3 opnieuw downloaden. dat werkte bij mij :)



gedaan en alles werkt weer

THNX

Spooky 15-07-09 20:40

Nou ik heb alles geprobeerd maar niets hielp, ben nu weer helemaal terug bij af, 2x hersteld, 1x jailbreak, en kan niets installeren in Cydia, ik weet niet wat er aan de ahnd is maar doe voorlopig geen jailbreak, wacht wel op 3.1 misschien dat het daarna wel weer kan.

eniux 15-07-09 20:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spooky (Bericht 324724)
Nou ik heb alles geprobeerd maar niets hielp, ben nu weer helemaal terug bij af, 2x hersteld, 1x jailbreak, en kan niets installeren in Cydia, ik weet niet wat er aan de ahnd is maar doe voorlopig geen jailbreak, wacht wel op 3.1 misschien dat het daarna wel weer kan.

Raar na een restore staat je iPhone weer op 0 dus zou hij het sowieso weer moeten doen. Of je maakt toch ergens een foutje ?
Install je trouwens alleen cydia of ook icy?

Spooky 15-07-09 20:56

Ik zal hem van de week wel weer eens proberen om via Itunes te restoren, en niet via mijn gedownloade ispw.

Zo erg is het nou ook weer niet.

Dragon 16-07-09 08:23

Uninstall SP3 and winterboard, than rejailbrake your phone with redsn0w (don't restore or anything, just rejailbreak real quickly, takes less than 5 minutes) Then download winterboard and SP3 again and activate SP3 in winterboard and it should work.

Prince666 16-07-09 14:17

Bij mij doet Winterboard ook niet meer na installatie van SP3 en de oplossingen die hier worden genoemd hebben ook geen effect.
Heb eerst permissies van de SupremePreferences.dylib aangepast, dat hielp niet. Daarna toch maar SP3 en Winterboard verwijderd en opnieuw jailbreak zonder restore gedaan. Winterboard en SP3 geïnstalleerd, maar geen succes Winterboard reageert niet en notificaties van gisteren (gemist gesprek en wekker) blijven verschijnen na reboot. Een complete restore lijkt de enige oplossing, maar ik wacht liever nog even op een andere oplossing als iemand die heeft tenminste :confused::(:confused:

firestarter 16-07-09 22:11

Ik heb iets verkloot volgens mij.

Ik deed als eerste een keer dubbelklikken op instellingen, en het icoontje verdween. Alsof het een nieuwe functie was :| .
Nu wou ik hem terug krijgen dus toen hield ik een icoon lang vast om te slepen en ineens was het icoon er weer. maar nu kan ik het instellingen icoon niet meer gebruiken. Alsof het deel uit maakt van de achtergrond.

Is dit een nieuwe feature van supreme preferances? Of van OS3?

In de veronderstelling toen het instellingen icoontje weer verscheen had ik nog een hoop andere icoontjes gedubbeltapt maar daar ball ik nu van.

Leek een nieuwe handige manier van opruimen .

Kan iemand mij helpen?


(gelukkig kan ik via de search nog wel bij de instellingen komen.

Rene1979 17-07-09 04:55

Ik had sp3 op mijn telefoon gezet.. Alleen ik vond het niet direct iets toevoegen dus gooi ik hem eraf. Blijft die oude dock staan. Hoe krijg ik me eigen mooie dock er weer op?

Bordyl 17-07-09 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rene1979 (Bericht 325461)
Ik had sp3 op mijn telefoon gezet.. Alleen ik vond het niet direct iets toevoegen dus gooi ik hem eraf. Blijft die oude dock staan. Hoe krijg ik me eigen mooie dock er weer op?

Misschien SP eens opnieuw installeren en dan de dock terugzetten naar jouw keuze > terug verwijderen (als ik begrijp wat je bedoeld)?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:30.