Times new roman discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik weet niet zeker of het hier geplaatst moet worden maar ik denk hier(A) Een tijd geleden had ik in cydia iets gevonden dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Times new roman
Hoi,
Ik weet niet zeker of het hier geplaatst moet worden maar ik denk hier(A) Een tijd geleden had ik in cydia iets gevonden dat mijn font naar Times New Roman veranderde. Dit was niet van FontSwamp. Maar echt een los paketje wat mijn font veranderde. Is er een mogelijkheid om mijn font te veranderen naar times new roman? Zonder dat ik In mijn systeem files moet gaan hakken? Bvd, Spysical Laatst gewijzigd door spysical; 27-07-09 om 19:00. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Net alsof die pakketten in Cydia niet gewoon je standaard font overschrijven.
Gewoon Helvetica en HelveticaBold overschrijven.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sorry dat ik het zo doe,
maar is het ook mogelijk om dit via winterboard te doen? Want dan hoef ik niet al die bestanden gaan zitten hernoemen. Ik weet iig dat het kan had ook ergens gelezen hoe maar weet niet meer waar xD |
|
|||
|
|||
zou ik ook wel willen weten!
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door spysical; 28-07-09 om 21:18. |
|
||||
|
||||
Nu wel echt gelukt.
even Winterboard Font Pack gedowned. Werkt prima hier! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps New York Times is bagger | eugje | iPad algemeen | 0 | 30-11-10 16:35 |
|
|