iPhone pimpen! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Ik had een vraagje.. Hoe kan ik nou de kleur van mijn berijkbalk veranderen? en de batterij? En hoe kan ik mijn thema veranderen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone pimpen!
Heej,
Ik had een vraagje.. Hoe kan ik nou de kleur van mijn berijkbalk veranderen? en de batterij? En hoe kan ik mijn thema veranderen? ook bijvoorbeeld hoe ik hem moet ontgrendelen.. drukken inplaats van sliden.. Weet iemand dit? Kan diegene mij dit precies uitleggen? :$ Ik heb 3.0 en ik weet wel hoe ik hem jailbreak.. maar verder weet ik het niet.. Ik heb het hele forum al afgezocht maar kon niks bruikbaars vinden! Ik heb windows en mac os! Grtzz! Hopelijk kan iemand mij verder helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit is niet echt de plek dit te vragen is heel veel info te vinden. Maar Winterboard daarmee kan je andere themes mee op je iphone zetten
|
|
||||
|
||||
installeer winterboard via cydia, en je bent al een heel eind
|
||||
|
||||
Dan zal hij toch eerst moeten jailbreaken voor je alles kunt veranderen. Kijk eens bij de "iPhone Screenshot Topic". Genoeg voorbeelden wat je zoal kunt doen met de iPhone na Jailbreak.
|
|
|||
|
|||
lijkt me erg sterk dat je geen één topic kunt vinden over dit onderwerp..
|
|
|||
|
|||
ik
hallo ik heb een mooie thema gevonden in cydia maar in die thema heb je 5 iconen onderin weet iemand hoe je dat voor elkaar krijgt |
|
||||
|
||||
FiveIcon installeren in Cydia (of FiveIconDock, of Five Icon, ff zoeken daar) En dan een icoontje slepen naar de dock, en je zult zien dat er opeens 5 passen..
|
|
|||
|
|||
oke dank je wel
|
|
|||
|
|||
Hoi,
moet ik mijn iPhone perse jailbreken als ik zon thema op wil zetten? |
|
|||
|
|||
pimpen
|
|
||||
|
||||
misschien heb je hier iets aan ======> https://forum.iculture.nl/f22/i...-plaatsen.html
|
|