iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik weet niet er een app als deze bestaat, maar ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om mijn iPhone vast kunnen zetten op 1 cell ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID?
Goedemorgen,
Ik weet niet er een app als deze bestaat, maar ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om mijn iPhone vast kunnen zetten op 1 cell ID die hier in de buurt staat. Mijn iPhone switched namelijk heel vaak tussen 4 streepjes 3G, 1 streepje 2G en geen ontvangst. Ik neem aan dat dit dus 2 verschillende palen zijn en ik wil hem dus eigenlijk kunnen locken op die 3G paal. Is dit mogelijk? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is niet handig omdat een paal een maximum heeft waardoor hij aan load balancing moet doet doen.
|
|
|||
|
|||
Handig of niet, het lijkt mij ook niet de bedoeling dat ik switch tussen wel en geen bereik terwijl er gewoon vol 3G bereik kan zijn.
|
Labels |
3gs, cellid, locken, palen, vastzetten |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 kopen? Of toch een 3GS? | Azamato | Koopinformatie Nederland | 6 | 15-04-11 17:06 |
iPod niet meer liggend vastzetten | iNevik | iPhone algemeen | 0 | 10-03-11 21:57 |
Waarom een iPhone 3GS kopen? | lorenzoleo | Koopinformatie Nederland | 3 | 14-08-09 00:23 |
HELP!Iphone 3GS al na een dag defect!HELP! | Laurenspos | iPhone algemeen | 8 | 12-08-09 17:58 |
|
|