//

iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID?

iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen, Ik weet niet er een app als deze bestaat, maar ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om mijn iPhone vast kunnen zetten op 1 cell ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 11-08-09, 10:06
musha musha is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard iPhone 3GS vastzetten op een 3G cellID?

Goedemorgen,

Ik weet niet er een app als deze bestaat, maar ik zoek eigenlijk de mogelijkheid om mijn iPhone vast kunnen zetten op 1 cell ID die hier in de buurt staat.

Mijn iPhone switched namelijk heel vaak tussen 4 streepjes 3G, 1 streepje 2G en geen ontvangst. Ik neem aan dat dit dus 2 verschillende palen zijn en ik wil hem dus eigenlijk kunnen locken op die 3G paal.

Is dit mogelijk?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-08-09, 21:21
morpheus_at_work morpheus_at_work is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 11
Standaard

is niet handig omdat een paal een maximum heeft waardoor hij aan load balancing moet doet doen.
  #3  
Oud 12-08-09, 10:26
musha musha is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 7
Standaard

Handig of niet, het lijkt mij ook niet de bedoeling dat ik switch tussen wel en geen bereik terwijl er gewoon vol 3G bereik kan zijn.
Reageren

Labels
3gs, cellid, locken, palen, vastzetten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 kopen? Of toch een 3GS? Azamato Koopinformatie Nederland 6 15-04-11 17:06
iPod niet meer liggend vastzetten iNevik iPhone algemeen 0 10-03-11 21:57
Waarom een iPhone 3GS kopen? lorenzoleo Koopinformatie Nederland 3 14-08-09 00:23
HELP!Iphone 3GS al na een dag defect!HELP! Laurenspos iPhone algemeen 8 12-08-09 17:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.