Op zoek naar een programma, naam vergeten. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, er was een hele tijd terug een review dacht ik over een programma waar je je iphone naar een ondergrond moest richten en er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op zoek naar een programma, naam vergeten.
Hey, er was een hele tijd terug een review dacht ik over een programma waar je je iphone naar een ondergrond moest richten en er een peetje over begon te lopen over die ondergrond, en als je die draaide, het peetje meeging.
Ik dacht dat die toen nog in ontwikkeling was maar weet niet hoe het nu nog zit want ik ben de naam vergeten. Ps: kon ook een appstore programma geweest zijn het is al een tijdje geleden sorry. Bedankt alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk bedoel je dit:
YouTube - PTAM + AR on an iPhone 3G Toekomst van Augmented Reality dichterbij met iPhone 3G S? - iPhone - iPhoneclub.nl Is volgens mij nog niet verkrijgbaar in de App Store. |
|
|||
|
|||
Neen, het was niet dit maar het stuk met het peetje, lijkt er wel op op wat ik bedoelde, maar zowiezo bedankt want deze ga ik ook even proberen(als ie uit is).
Dus als iemand nog iets weet... Bedankt alvast |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek naar programma die vertelt wat er speelt | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-04-11 17:44 |
Zoek naar een applicatie | Duprezz | Archief | 2 | 16-04-10 13:15 |
Op zoek naar een app, die je napraat als een papegaai | Cheeems | Archief | 7 | 04-12-09 15:14 |
|
|