iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lockscreen Info (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/44201-lockscreen-info.html)

kuotje 23-10-09 13:19

uh dat weet ik ook niet, bij mij werkte ie al automatisch

johnkonijn 23-10-09 21:15

lockscreen
 
hallo,heb alle 18 pagina's gelezen maar zit toch met een probleem.

Ik heb lockscreen geinstaleerd en dat werkt prima, calender,e-mail, sms alles werkt.
Nu wil ik het uiterlijk veranderen maar dat krijg ik niet voor elkaar heb het onderstaande gedaan.

1. Voeg http://david.ashman.com/beta in cydia toe
2. download Lockscreen info eruit.
3. Daarna zoek in Cydia naar "lockscreen Clock Hide"
4. Ga daarna naar 2shared - download Gruppled LockInfo.theme.rar
5. download het en pakt het uit.
6. Daarna deze; 2shared - download Gruppled Art.theme.rar
7. zet bijde bestanden hier in; Root/private/var/stash/Themes.xxxxxx
8. Activeer bijde bestanden in Winterboard en nu zou het ut moeten doen.

Er veranderd helemaal niets, ook niet na opnieuw opstarten of de volgorde in winterbord te veranderen.


Help

deragear 24-10-09 18:51

Update LockInfoscreen verziekt m'n gruppled!
 
1 Bijlage(n)
Hey guys!
Ik had net deze week voor het eerst de wonderen van het jailbreaken uitgeprobeerd, met als doel de iphone wat meer visuele tierelantijntjes te geven. Nu was ik aangelopen tegen Gruppled, waarmee je prachtige lockscreeninfo's kan maken.
Ik had de handleiding op deze site gevolgd, en een mooie lockscreen gemaakt zoals deze:


Gisteren gaf cydia ineens de melding dat ik lockscreenInfo moest update, dus dat deed ik, en sindsdien krijg ik op gruppled alleen nog maar het weer; alles daaronder komt niet meer terug, en ik snap d'r helemaal niks van; ik heb gruppled op de goeie plek staan in winterboard zoals op die site; en ik heb amper wat aangepast aan de INFO.js, maar wat ik ook doe, ik krijg m'n agenda niet meer terug.

Ik heb het volgende al gedaan:
-Respring
-Reboot
-Gruppled en Lockinfo deïnstalled via Cydia en opnieuw geïnstalleerd.

Ik zal de info.js als TXT bestandje toevoegen, misschien dat een knappe kop hier meteen ziet of er iets niet klopt...

Alvast heel erg bedankt!!!

Timmeh_ 24-10-09 19:29

// Discussies samengevoegd.

breeuw 24-10-09 20:53

Hey, ik dacht ook eerst dat hij niet meer werkte na de update maar ik ben er uit gekomen wat je moet doen. Ga naar je lockinfo scherm onder instellingen. Zet vervolgens alle switches van mail, sms etc opnieuw aan en weer uit en resping je spingboard.
Nu moet alles weer werken.

Suuk6

deragear 24-10-09 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door breeuw (Bericht 373838)
Hey, ik dacht ook eerst dat hij niet meer werkte na de update maar ik ben er uit gekomen wat je moet doen. Ga naar je lockinfo scherm onder instellingen. Zet vervolgens alle switches van mail, sms etc opnieuw aan en weer uit en resping je spingboard.
Nu moet alles weer werken.

Suuk6

Ah lol ja het lag gewoon aan de settings van Lockscreen zelf! Stomstomstom dat ik daar niet meer aan dacht, met al dat gekloot in tekstfiles vergeet ik dat er gewoon een menuutje was :D

@Timmeh; thanks voor verplaatsen, ik had gezocht maar ik kon het goeie topic niet meer vinden met search op Gruppled; had idd moeten zoeken naar lockscreenInfo. Ben een beetje simpel vandaag geloof ik :o

*****Dankje Breeuw!!!!*****

iksander 25-10-09 12:08

1 Bijlage(n)
Helemaal leuk dit topic,maar weet iemand hoe ik het weer goed kan laten weergeven ipv dat lelijke ? onder de maandag waar ik mij aan stoor?



Ik zie bij iedereen dat het goed werkt namelijk.

serapim 25-10-09 12:57

heb ik ook last van een vraagteken weet iemand misschien hoe dat komt

milan13 25-10-09 13:06

1 Bijlage(n)
Als je op de bijgevoegde bijlage kijkt zie dat er een foutje bij t weer staat.. er staat Rregen ipv Regen... In welke map(pen) kan ik dit zelf aanpassen?
____________________________________________________________________________________________________
Heb t al gevonden:)

iksander 25-10-09 13:50

com.ashman.LockInfo/strings

daar even en.js aanpassen en terug uploaden.

milan13 26-10-09 20:29

2 Bijlage(n)
Ben nog steeds een beetje aan t vogelen met mn LockScreen..
Heb een paar blz terug wat dingen gelezen over To Do apps.. Nu heb ik Things gedownload en ThingsLockInfo(Winterboard)... Maar krijg vervolgens niet mn To Do dingen op mn LockScreen.. Wat heb ik verkeerd gedaan? (zie bijlages)

milan13 26-10-09 23:21

Zit al een paar uurtjes aan te klooien,maar t wil me niet echt lukken.. Hoop dat 1 van jullie misschien ff de tijd kan vinden om me te helpen..:confused:

kuotje 26-10-09 23:37

download de standaard versie en test wat je fout gedaan met je eigen aanpassingen 1 voor 1 terug te zetten.

milan13 27-10-09 01:21

Dat heb ik gedaan.. T enige dat ik heb aangepast is de plaats, voor t weer... Of moet ik nog andere dingen doen om t werkend te krijgen? Nu alleen de app Things gedownload en ThingsLockInfo.. En t in Winterboard aangevinkt..

_Witte_ 28-10-09 18:26

Kan iemand mij vertellen hoe die kleine slide to unlock heet en dan bedoel ik die platte

Gr witte

iMario 28-10-09 21:27

Modbreak:
Topic opgeschoond en een berg aan informatie toegevoegd in post #1.


rumble101 29-10-09 09:48

Dit is mijn lockscreen:

http://i224.photobucket.com/albums/d...1/IMG_0002.png

Zou er mij iemand kunnen vertellen waar ik deze achtergrond vind?

http://members.lycos.nl/d0pneus/lock.png

Thx ;-)

garth 29-10-09 11:09

kan het kloppen dat bij de laatste FW update het hele gruppled theme niet meer werkt?!?! ik heb keurig deze url Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme gevolgd en alle 3 de gruppled themes aangevinkt in WB maar als ik reboot en daarna me locksreen krijg is er niks verandert!?!? moeilijk te zeggen wat ik fout gedaan heb denk ik :(

crytex 30-10-09 18:22

Vraagje ik heb winterboard afgesmeten, iphone werdt te sloom. Nu gebruik ik nog steeds lockinfo enigste probleem dat ik het weer niet meer zie. Hoe kan ik dat handmatig fixen door shh?

Alvast bedankt!;)

_Witte_ 30-10-09 19:08

Kan iemand mij vertellen hoe die kleine slide to unlock heet en dan bedoel ik die platte

Gr witte


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.