iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lockscreen Info (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/44201-lockscreen-info.html)

kuotje 28-09-09 17:29

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 357733)
2 vraagjes (mbt tot lockscreen):

1: Hoe krijg ik dat slide to unlock weg.
2: Hoe krijg ik het in het engels?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 357778)
Dit is als het goed is te veranderen met springboard.plist
Geen idee waar die staat... Ben ik vergeten...
Die moet je openen met een tekst bewerker. En dan moet je er iets in zetten... Maar ben het ook vergeten... iig als je de zoek functie gebruikt kun je die makkelijk vinden :P

mooi antwoord :P haha

1. Gebruik mijn bijlage ( dan is alles goed en weg :D ) zet die over: system/library/coreservices/springboard.app/(TAAL).plroj

2. ga naar lockinfo gruppled en dan naar com.apple.lockinfo en naar je config.js

boven in VAR LANGUAGE = EN


EDIT iets te snel gedrukt maar gebruik WORDPAD.
en bijlage zit hiero onder

BruceSV 29-09-09 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 357843)
boven in VAR LANGUAGE = EN

Slide to unlock weggekregen (was veel makkelijker dan ik dacht trouwens) in de config.js heb ik de var language = en staan... Maar nog steeds alles in het nederlands...

Iemand enig idee?

Admiraal 29-09-09 11:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 358196)
in de config.js heb ik de var language = en staan... Maar nog steeds alles in het nederlands...

Iemand enig idee?

In de map strings/--> nl.js <-- verwijderen

BT73 29-09-09 13:41

Dit is mijn Lockinfo theme....
 
http://img44.imageshack.us/img44/777/img0043h.png

BruceSV 29-09-09 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 358206)
In de map strings/--> nl.js <-- verwijderen

Ik kwam erachter dat ik geen nl.js had staan. Ik in de En.js kijken staat alles daar in nederlands :p uiteindelijk via BBE maar alles aangepast en werkt prima nu :)

Thanks voor jullie help Kuotje en Admiraal, weer wat geleerd over me iPhone :)

@BT73

Ziet er strak uit, ben zelf alleen niet zo een fan van dat unlock knopje ...

BT73 29-09-09 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 358296)
@BT73

Ziet er strak uit, ben zelf alleen niet zo een fan van dat unlock knopje ...

Je kan het altijd vervangen door de slide to unlock knop..;)

BruceSV 29-09-09 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BT73 (Bericht 358299)
Je kan het altijd vervangen door de slide to unlock knop..;)

I know heb het in mijne ook gedaan ;)

Beetje offtopic vraag,

Waar vind ik de .plist / string om de tijd te veranderen in mijn eigen naam of een andere tekst? Is dit ook gewoon de SpringBoard.string? Kon het daarin niet vinden namelijk. Gaat om de tijd die helemaal bovenaan staat.

BT73 29-09-09 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 358301)
I know heb het in mijne ook gedaan ;)

Beetje offtopic vraag,

Waar vind ik de .plist / string om de tijd te veranderen in mijn eigen naam of een andere tekst? Is dit ook gewoon de SpringBoard.string? Kon het daarin niet vinden namelijk. Gaat om de tijd die helemaal bovenaan staat.

Welke tijd bedoel je.... op de statusbar of de verkleinde versie op lockscreen,
O ja bij mij heb ik nu zo dat je de tijd op de statusbar niet ziet...

kappah 29-09-09 14:47

Ik zie hier in screenahots dat de iconen voor
mail en phone etc ook te zien zijn wanneer je geen mail hebt, ze staan dan op 0. Dat is standaard niet zo. Kan iemand mij vertellen hoe je dit aanpast?

BT73 29-09-09 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kappah (Bericht 358308)
Ik zie hier in screenahots dat de iconen voor
mail en phone etc ook te zien zijn wanneer je geen mail hebt, ze staan dan op 0. Dat is standaard niet zo. Kan iemand mij vertellen hoe je dit aanpast?

Kijk eens naar de volgende link, waar je step by step uigelegd word hoe je alles aanpast...
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme

kappah 29-09-09 14:58

Weet je zeker dat het daar in staat? Ben er gister namelijk ff globaal doorheen gelopen en heb het niet kunnen
vinden.
Zal het zo anders nog een keer doorlezen :)

Admiraal 29-09-09 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV (Bericht 358301)

Beetje offtopic vraag,

Waar vind ik de .plist / string om de tijd te veranderen in mijn eigen naam of een andere tekst? Is dit ook gewoon de SpringBoard.string? Kon het daarin niet vinden namelijk. Gaat om de tijd die helemaal bovenaan staat.

Is te veranderen met MIM (Make it mine), te downloaden in Cydia.

kappah 29-09-09 15:05

Dan nog een andere vraag, waarvan het antwoord sowieso niet in die handleiding staat: kan ik voor het lockscreen zelf een wallpaper kiezen, en voor het springboard ook. Dus eigenlijk twee verschillende?

Admiraal 29-09-09 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kappah (Bericht 358308)
Ik zie hier in screenahots dat de iconen voor
mail en phone etc ook te zien zijn wanneer je geen mail hebt, ze staan dan op 0. Dat is standaard niet zo. Kan iemand mij vertellen hoe je dit aanpast?

Staat in de handleiding, kan je aanpassen in config.js onder expand/collapse settings:

// Hide empty sections?
var hideEmptySections = false;

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kappah (Bericht 358316)
Dan nog een andere vraag, waarvan het antwoord sowieso niet in die handleiding staat: kan ik voor het lockscreen zelf een wallpaper kiezen, en voor het springboard ook. Dus eigenlijk twee verschillende?

Ik heb mijn eigen wallpapers toegevoegd voor zowel sprinboard als lockscreen. Ik heb 'User Lock background' in winterboard aangevinkt voor de wallpaper in lockscreen.

Edit: staat ook in de handleiding, op pagina 3 (step 3).

kappah 29-09-09 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Admiraal (Bericht 358346)
Staat in de handleiding, kan je aanpassen in config.js onder expand/collapse settings:

// Hide empty sections?
var hideEmptySections = false;



Ik heb mijn eigen wallpapers toegevoegd voor zowel sprinboard als lockscreen. Ik heb 'User Lock background' in winterboard aangevinkt voor de wallpaper in lockscreen.

Edit: staat ook in de handleiding, op pagina 3 (step 3).

ok, dankjewel! Ga het proberen.

kuotje 29-09-09 17:15

oh ja dat is een ander verhaal haha :P
veel plezier er van.

BruceSV 29-09-09 21:26

Help! Heb de update doorgevoerd van lockscreen info en nu blijft me SB crashen....

Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

/edit

Ik keek op macthemes2.net en daar is dit probleem al bekend, daar zijn ze hard aan het werk om dit op te lossen... Ik wacht (on)rustig af :)

/edit2

Update uitgekomen en hij doet het weer!!!

kappah 30-09-09 08:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kappah (Bericht 358353)
ok, dankjewel! Ga het proberen.

Heb het toch anders gedaan. Heb een theme aangemaakt met alleen een wallpaper, die gebruik ik voor springboard.
Via instellingen kies ik er één voor lockscreen.

bio88 30-09-09 12:12

Waarom o waarom krijg in bij mijn Settings geen Lockinfo? Dus er zou een entry bij moeten komen bij Instellingen/Settings om een en ander te configureren. Waarom komt deze bij mij alsmaar niet terug?

Admiraal 30-09-09 13:03

ff opnieuw installeren? (moet je sowieso doen, er is net een update voor uitgekomen)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:11.