iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lockscreen Info (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/44201-lockscreen-info.html)

koekjedebij 09-02-10 19:45

Even een vraag: Ik volg dit topic al een tijdje maar mij is nog niet duidelijk of dit de plugin is die winterboard nodig heeft of is dit die plugin die zonder winterboard werkt?

mastermark 09-02-10 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koekjedebij (Bericht 414741)
Even een vraag: Ik volg dit topic al een tijdje maar mij is nog niet duidelijk of dit de plugin is die winterboard nodig heeft of is dit die plugin die zonder winterboard werkt?

geen winterboard nodig tenzij je een lockinfo theme wil gebruiken

ipjotter 10-02-10 00:11

Allen bedankt voor het goede werk en de juiste tips.
Ik heb alleen nog een vraag over de RSS feeds.

Zijn deze alleen zichtbaar in de betaalde versie?

Heb nu (nog) de trial versie namelijk.

keffke 10-02-10 01:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mastermark (Bericht 411439)
Dit is mijn Lockinfo

http://i743.photobucket.com/albums/x...g?t=1265043239

Dit is mijn Lockscreen als ik muziek luister

YouTube - snowcoverprotheme.avi

hoe krijg jij dat voor elkaar om dan die mooie koptelefoon als achtergrond te hebben en dat cd hoesje sow midden op de pagina? bij mij staat die een heel stuk naar boven toe.. kun je mij dat uitleggen?

Horcus 10-02-10 12:01

ik heb de Gurppled locinfo een beetje naar eigen smaak aangepast. Het enige wat ik nog mis, is dat je met de standaard Lockinfo settings, ook in je lockscreen een email kan openen en lezen. Nu gaat dat niet meer. Kan ik dat ergens aanzetten of moet ik iets toevoegen?

Funske 10-02-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Horcus (Bericht 414993)
ik heb de Gurppled locinfo een beetje naar eigen smaak aangepast. Het enige wat ik nog mis, is dat je met de standaard Lockinfo settings, ook in je lockscreen een email kan openen en lezen. Nu gaat dat niet meer. Kan ik dat ergens aanzetten of moet ik iets toevoegen?

Dat zelfde probleem heb ik met het Teehan_lax thema ook. Ook mis ik het x-je naast de sms-jes.
Is dat weer toe te voegen of zo?

ALK 10-02-10 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Funske (Bericht 414999)
Dat zelfde probleem heb ik met het Teehan_lax thema ook. Ook mis ik het x-je naast de sms-jes.
Is dat weer toe te voegen of zo?

Omdat TeehanLax geen native ding is, maar een html-thema kan je die functionaliteit niet gebruiken....

Funske 10-02-10 13:07

Dank voor je snelle antwoord.:)
ook al ben ik er niet echt blij mee :rolleyes:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ALK (Bericht 415018)
Omdat TeehanLax geen native ding is, maar een html-thema kan je die functionaliteit niet gebruiken....

Is er een mogelijkheid om in het TeehanLax thema de sms en mail functionaliteit weg te halen, zodat die van LockInfo zelf wordt gebruikt?
Dan heb je die mogelijkheden toch weer wel of zie ik het nu allemaal te simpel? :confused:

Horcus 10-02-10 13:40

ik heb de teehan lax thema op me telefoon staan. Het weer en de balkjes werken prima! Alleen staan er geen mails en agenda punten in. Die blijven op nul staan terwijl deze er wel degelijk zijn! Met de Gruppled lockinfo werkt het wel:(. Iemand?
[EDIT] Het is al opgelost. Moest blijkbaar even geduld hebben. Ik wil alleen nog graag de slider van Gruppled Art thema hebben los, en niet met de gehele thema erbij. Is dit mogelijk?

wim66 10-02-10 14:51

Met enkel een achtergrond en een WeatherIcon thema kom je ook een eind.

https://forum.iculture.nl/leden...2-img-0407.png

mastermark 10-02-10 18:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door keffke (Bericht 414904)
hoe krijg jij dat voor elkaar om dan die mooie koptelefoon als achtergrond te hebben en dat cd hoesje sow midden op de pagina? bij mij staat die een heel stuk naar boven toe.. kun je mij dat uitleggen?

De uitleg ik die ik je kan geven is photoshop

sannetjeislief 10-02-10 18:57

Probleem lockscreen
 
1 Bijlage(n)
Ik wil mijn lockscreen veranderen en heb nu bv deze gedownload : Teehan+lax lockinfo

Nou die staat aangevinkt in winterboard maar toch blijft deze staan :


Ik wil die batterij dus weg, help!

sannetjeislief 10-02-10 19:37

Probleem lockinfo
 
1 Bijlage(n)
Ik heb lockinfo geinstralleerd, maar krijg nu dit...

HELP

De Generaal 10-02-10 19:39

// Samengevoegd

@Sannetjeislief: Graag de zoekfunctie gebruiken alvorens je een topic start aub ;).

keffke 10-02-10 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mastermark (Bericht 415217)
De uitleg ik die ik je kan geven is photoshop

Maar hoe krijg je het dan voor elkaar om heel de lockscreen weg te laten vallen zeg maar tijdens het muziek luisteren.. en dan een andere achtergrond te tonen?

Horcus 11-02-10 10:39

1 Bijlage(n)
hi. mijn lockscreen ziet er nu zoals hieronder uit. Hoe krijg ik de achtergrond kleur van de agenda anders? en alleen de slider van de Gruppled Art theme?

Kan iemand mij helpen?

kuotje 11-02-10 16:48

achtergrondkleur is lastig te veranderen.
en dan moet je de slider uit com.telephonyUI van gruppled art halen en die in jou com.telephonyUI zetten van je teehan lockinfo wat ik zie.

Horcus 11-02-10 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 415605)
achtergrondkleur is lastig te veranderen.
en dan moet je de slider uit com.telephonyUI van gruppled art halen en die in jou com.telephonyUI zetten van je teehan lockinfo wat ik zie.

Bedankt! hoe zit het als ik de standaard lockinfo gebruik en geen thema dus, waar kan ik dan me slider aanpassen?

kuotje 11-02-10 17:12

dan moet je een mapje maken
thema/Bundles/com.apple.telephonyUI en daar die slider inzetten

en natuurlijk activeren in winterboard

Horcus 11-02-10 17:18

gelukt! er staat nu alleen nog ontgrendel. Hoe krijg ik dat weg?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.