iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Lockscreen Info (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/44201-lockscreen-info.html)

ALK 30-06-10 10:00

iemand al ervaring met Lockscreen dingen op een iPad?

EN-IS 31-07-10 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spysical (Bericht 479521)
Support voor iOS4? Want dan is het een zeer nice thema,
(aangezien de problemen bij de thema's ligt en niet bij Winterboard...)

Ja, support is er wel, maar ik heb tot nu toe maar van 1 persoon vernomen dat het niet functioneerd onder iOS4.

In ieder geval:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS
It is taking too long (for me to get an iPhone and continue on the theme) so I've decided that I will release the theme at this moment (in its current state, which is working till some degree) !

I will continue working on the theme as soon as I get my hands on the new iPhone 4 (which can take a month or two to be honest and that sucks!). :/

Please realize, the theme is not finished yet and there are several bugs, you can find an overview of the bugs here:
LockInfo (DOWNLOAD)
Also, the download link, will also be available on the same page (the url here above)! I will upload the theme today!

Thanx and enjoy :) and please report any problems (bugs, etc.)!

//EDIT
Download available, and I am very sorry for all the delays!

Forum/Screenshot: MacThemes Forum / [Lockinfo Theme] ENIX
Download link: http://iphone.en-is.com/theme/click.php?id=2

Marc37 03-08-10 13:40

Kan iemand mij helpen want ik snap er geen reet van.
Ik kan geen enkele theme installeren in winterboard.
Altans, hij staat er wel tussen maar als ik um aanvink en springboard wordt herstart dan krijg ik elke keer een sad iphone.

Hoe kan dat?

Thanxie! :o)
Marc

EN-IS 03-08-10 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 (Bericht 513359)
Kan iemand mij helpen want ik snap er geen reet van.
Ik kan geen enkele theme installeren in winterboard.
Altans, hij staat er wel tussen maar als ik um aanvink en springboard wordt herstart dan krijg ik elke keer een sad iphone.

Hoe kan dat?

Thanxie! :o)
Marc

Ga even naar:
Instellingen -> Winterboard ->

Kijk even of "Summerboard" is aangevinkt!

Marc37 03-08-10 13:58

Nee staat op winterboard.
Ik heb er nu al 10 uur inzitten en snap er echt helemaal nix van!

Iemand?

EN-IS 03-08-10 14:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 (Bericht 513382)
Nee staat op winterboard.
Ik heb er nu al 10 uur inzitten en snap er echt helemaal nix van!

Dan vink je het toch aan? :confused:

Marc37 03-08-10 14:39

Zowel in de instellingen Winterboard als Summerboard loopt elke theme op vast.

RoytenS 03-08-10 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS (Bericht 513486)
Dan vink je het toch aan? :confused:

Hij doet het idd niet. Bij mij ook niet iig heb ook 4.0.1.

Helaas...

Wel mooi thema BTW. Goed gedaan!

Marc37 03-08-10 15:07

Ok. i know what the problem is now.

The APIs changed on iOS4 so they need to update the code.
Peeps are working on that. So we have to wait for a update.

mylifetime 03-08-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marc37 (Bericht 513585)
Ok. i know what the problem is now.

The APIs changed on iOS4 so they need to update the code.
Peeps are working on that. So we have to wait for a update.

Hoop dat het snel aangepast is. Kijk nu tegen een lelijk lockinfo scherm aan. Wil graag de 235 TeeHanLax thema er weer op hebben. Dat lukt nu niet, omdat winterboard crashed. :-(

darkside 03-08-10 21:06

keb ut al gevonden....laat maar!

Merlin 05-08-10 10:34

even een vraagje:
ik heb al een paar keer gelezen dat je lock info native kan gebruiken.
wat houd dat precie in? (weet alleen dat het sneller is/minder batarijen gebruikt)
ik gebruik lockinfo nu met het 235 TeeHanLax thema. zou je dit ook native kunnen maken?

Stephan0501 05-08-10 21:08

Beste Leden,

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar kan mijn vraag / probleem niet vinden.

Ik wil graag lockinfo op mijn 3GS hebben met spirit jailbreak, echter welke lockinfo ik ook installeer. hij doet niet wat ik wil.

- Of hij komt met een license question ( buy license )
- Of springboard crasht ( Sad iphone ) bij weather app.

Aangezien ik al verschillende aanbieders van lockscreen heb gehad en geprobeerd wil ik graag van jullie weten van welke source jullie een werkende lockinfo hebben.

Wat wil ik :

- Lockinfo
- Uiteraard de standaard dingen, gemiste gesprekken, mails, smsjes enz
- Twitterplugin
- Weatherplugin die refresht ( ook met dag en nacht plaatjes ) en waar de locaties waar ik woon ingesteld kan worden.

Zou er iemand zo behulpzaam willen zijn om even in zijn of haar cydia te kijken van waar de plugins komen en de werkende lockinfo.

Ik krijg hem niet goed draaiend.

Alvast bedankt.

Gr stephan

wieke 07-08-10 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dragon (Bericht 328399)
Ga naar Accuweather.com vul bij internationaal zoeken je stad en land in en dan krijg je boven in de adresbalk een code te zien, die bij mij (Den-Bosch) er zo uit ziet: EUR|NL|NL007|HERTOGENBOSCH

Deze code voeg je dan toe aan de config.js bestand onder "// WEATHER SETTINGS" na de regel

var locales = [
"EUR|NL|NL007|HERTOGENBOSCH" (hier jouw stad invullen)

Succes.

Ik heb naar mijn idee alles afgezocht maar ik vind geen config.js bestand. Ik heb alleen JScript bestanden onder het thema staan en kan deze niet openen noch bewerken. Kan iemand mij helpen??

EN-IS 07-08-10 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Merlin (Bericht 517046)
even een vraagje:
ik heb al een paar keer gelezen dat je lock info native kan gebruiken.
wat houd dat precie in? (weet alleen dat het sneller is/minder batarijen gebruikt)
ik gebruik lockinfo nu met het 235 TeeHanLax thema. zou je dit ook native kunnen maken?

Helaas, native betekent dat de thema de standaard opties van lockinfo gebruikt, HTML thema's zoals die van teehanlax waar die van mij ook op is gebaseerd, maakt gebruik van java/html code, waarbij er gebruikt wordt gemaakt van de native opties, maar alle andere eigenschappen zelf worden geschreven in code.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RoytenS (Bericht 513543)
Wel mooi thema BTW. Goed gedaan!

Thanx, het was veel werk, heb het helaas nog niet kunnen afmaken (ifone kaput).

EN-IS 07-08-10 19:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wieke (Bericht 520577)
Ik heb naar mijn idee alles afgezocht maar ik vind geen config.js bestand. Ik heb alleen JScript bestanden onder het thema staan en kan deze niet openen noch bewerken. Kan iemand mij helpen??

Wieke wil gebruik maken van multibarlockscreen, en deze maakt gebruik van 'weer locatie codes', en het is bij MBL niet config.js maar settings.js:

Codes kun je vinden op:
Finding your Weather Location Code | Rainmeter.net
Determine location ID for the weather server control
Weather Location Codes/IDs (met nederland)

xcansx 10-08-10 11:00

Hee allemaal,

Ik hoop dat iemand me hier kan helpen.
Ik heb een tijdje veel aan mn iphonetje geklust en had een (simpele) lockscreen zoals ik die graag wilde hebben. Nu ben ik er al een tijdje uit, en ik opende cydia sinds een lange tijd weer eens, en ik had uiteraard veel updates die uitgevoerd moetsten worden. Maar nu ziet mijn lockscreen er anders uit dan ik het wil hebben en ik krijg het maar niet meer terug.

Ik had eerst mooie status notifier icons en de balkjes van Mail, Gemiste Oproepen etc waren minder vierkant dan dat ze nu zijn. Heeft er iemand enig idee hoe ik het terug krijg naar mn vorige stijl? ik heb al heel wat dingen in mn winterboard aan en uitgevinkt, status notifies icons in cydia al opnieuw geinstalleerd, maar tot nu toe heeft niets geholpen.

berty 09-09-10 01:15

met die status notifier icons bedoel je toch de icoontjes in je bovenste balkje? volgens mij moet je daarvoor status notifier fix (ja 2 x spatie ertussen) downloaden. voor de rest kan ik je niet helpen.

lacsap65 29-09-10 20:06

2 Bijlage(n)
Ik net het iNav theme erop gezet, ziet er super uit, alleen het bijbehorende Lockscreen krijg ik met geen mogelijkheid te zien. De LockBackground die standaard in het thema wordt niet zichtbaar, maar de bijbehorende slider werkt wel. De klok is zichtbaar en LockInfo werkt ook. Voor de rest een zwart scherm, zelfs als die aan de lader ligt , komt de batterij niet op het scherm. Wat zou hier het probleem zijn ?

Oplossing gevonden.
Een HTML bestand was 't probleem.

lacsap65 30-09-10 20:26

Ik maak gebruik van Lock Weather. Alleen zit hier standaard een calendar en een 7 daagse weersvoorspelling bij. Deze wil ik beide weg hebben. Iemand een idee welk bestand ik moet aanpassen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:34.