Verkenner voor iPhone ?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo en natuurlijk ook van mij de beste wensen bij het begin van 2008 . Bestaat er voor de iphone ook een soort verkenner om ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkenner voor iPhone ??
Hallo en natuurlijk ook van mij de beste wensen bij het begin van 2008 .
Bestaat er voor de iphone ook een soort verkenner om je bestanden op de iphone te bekijken. Misschien zoiets als Total Commander ? Heb een iPhone 8 GB, versie 1.1.1 Alvast bedankt voor de info. Grz, Masterplace |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dat met finder (gewoon kijken in installer) of het heet ifinder
Succes, Stephen |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je snelle reactie, maar Finder of iFinder staan er niet bij in mijn installer (3).
Misschien toch een andere naam ? |
|
|||
|
|||
Ik kan deze idd ook niet in Installer vinden!
|
|
||||
|
||||
MobileFinder
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
met total commander : Fast file transfers to iTouch/iPhone via USB. Windows guide. - iPod touch Fans forum
dit werkt wel via je pc, niet op de iphone zelf |
|
||||
|
||||
Het was iets met finder idd
|
|
||||
|
||||
je kunt Squid, mobileFinder gebruiken.
vo transfer kun je iphonebrowser, ibrickr, iphonelister, winscp enz gebruiken, keuze genoeg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
is er een "verkenner" app voor de iphone | stellaferox | iPhone Apps | 13 | 15-10-10 14:08 |
Verkenner voor de 3.0 FW? | Yzord | Jailbreak apps en thema's | 9 | 06-01-10 13:42 |
iphone app verkenner? | diegie | Archief | 4 | 05-05-09 12:13 |
Explorer / verkenner voor 3G met usb kabel | Legalize | Desktop-applicaties | 3 | 25-09-08 13:40 |
een verkenner voor iphone | sjoerd1545 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 08-09-08 23:04 |
|
|