Pokémon enz. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) klimk misschien raar maar ik zag op het forum dat als je je iphone jailbreakt dat je dan pokemon spellen kunt spelen. Maar is er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pokémon enz.
klimk misschien raar maar ik zag op het forum dat als je je iphone jailbreakt dat je dan pokemon spellen kunt spelen. Maar is er niet een mogelijkheid dat pokemon gewoon in de app store komt?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik zie dat er verschillende pokemon-games in de App Store staan, maar ik weet natuurlijk niet welke je bedoelt. Heb je zelf al even in de App Store gekeken?
Laatst gewijzigd door Bomans; 14-10-09 om 10:18. Reden: Quote vorige reply verwijderd ;-) |
|
|||
|
|||
Pokemon is van nintendo. Die gaan natuurlijk geen spellen uitbrengen op platformen die niet van hen zijn. Dus nee, pokemon zou nooit in de appstore kunnen komen.
Je kan pokemon alleen spelen als je je iphone gejailbreekt hebt. Omdat je een gameboy emulator nodig hebt. Dat niet via de appstore te krijgen is. off topic: Dit bericht hoort trouwens ook niet onder desktop-applicaties thuis. Volgende keer even in de goede sectie plaatsen. Laatst gewijzigd door Bomans; 14-10-09 om 10:18. Reden: Quote vorige reply verwijderd ;-) |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Installer en Cydia iPhone programma's.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Je kunt Pokémon spellen spelen met gpSPhone (Gameboy Advance emulator). Is te koop in de Cydia Store.
|
|||
|
|||
Heb je daar ook cheats voor. ?
|
|
|||
|
|||
Iemand een idee?
|
|
||||
|
||||
cheats voor pokemon? staan er genoeg op internet toch?
|
|||
|
|||
Jaa maar voor iPhone: P
|
|
||||
|
||||
je zoekt de cheats die bij je Pokemon spel horen
dus van Ruby zoek je bij Google voor ruby. ik weet tenminste dat bij de 1e pokemon dat je bij Eiland 7 er langs moet zwemmen etc haha |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pokemon Chaos Black | j biggie | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-04-11 22:20 |
Pokemon | Derwinnn | iPhone Games | 2 | 21-03-11 16:58 |
Facetime vs Nokia/Samsung enz. | jurriaan | Jailbreak apps en thema's | 3 | 05-10-10 22:20 |
Levertijd iPhone enz. | TheStijg | Odido (T-Mobile) | 0 | 23-10-08 17:09 |
|
|