Springboard. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had gisteren via cydia iets geïnstalleerd waardoor je 5 bij 4 applicaties in je SB had, nu doet hij het niet meer, en ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Springboard.
Ik had gisteren via cydia iets geïnstalleerd waardoor je 5 bij 4 applicaties in je SB had, nu doet hij het niet meer, en ik heb dat ding nog wel geïnstalleerd als ik het via Cydia opzoek..
Weet iemand waar het aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt al een reboot of een harde reset gedaan neem ik aan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem ge-reboot ja, en hoe doe je een harde reset?
|
|
||||
|
||||
Homeknop en standbyknop tegelijk indrukken tot het scherm zwart wordt.
Je hebt toch toevallig geen Mobilesubstrate toepassingen uitgeschakeld met iets als SbSettings? |
|
|||
|
|||
Het iTunes programmabeheer ding kan niet omgaan met 5column SB. Waarschijnlijk heb je gesynct en heeft iTunes alles weer in 4 kolommen gezet.
|
|
|||
|
|||
En hoe zet ik dat weer terug?
|
|
||||
|
||||
Heb je FiveColumnSpringBoard (FCSB) wel aangezet in de instellingen-applicaties?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
iTunes kan dat sowieso niet dus zal je alles met de hand terug moeten zetten in 5 kolommen. Ik weet niet of je t springboardbeheer uit kan zetten in iTunes, zoja doe dat ff
ik gebruik zelf 5 icon dock en iTunes zet altijd m'n 5e icoon terug op m'n springboard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
springboard | brussel | Archief | 1 | 16-07-09 00:08 |
SpringBoard? | Timyk | Archief | 5 | 14-05-09 19:38 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|