Source link verwijderen in cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem. Teveel gekloot ermee.. Ik heb gegoogled naar leuke handige sources maar nu krijg ik inderdaad allemaal foutmeldingen... Ze kunnen niet verwijderd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem. Teveel gekloot ermee.. Ik heb gegoogled naar leuke handige sources maar nu krijg ik inderdaad allemaal foutmeldingen... Ze kunnen niet verwijderd worden via edit sources want ze staan er niet bij.
Is dit ook weg te halen zonder allemaal ingewikkelde dingen uit te voeren op de pc? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
kijk even op pagina 1 naar mijn oplossing dat moet gewoon werken, want als je het op die manier doet verwijder je de source overal waar die staat op je iphone.
vergeet niet de partial folder ook te legen maar verwijder de folder zelf beslist niet |
|
||||
|
||||
Thanks serapim, alleen weet ik niets over ssh maar ik ga er binnekort even een avondje voor zitten en de handleiding volgen.
Of ik vraag wel of iemand me wil helpen op afstand ofzo... En kan ik niet beter gewoon cydia opnieuw installeren? Gewoon via de blackrain app? of werkt dat niet zo? |
|
|||
|
|||
ALs je ze verwijderd en je voegt er 1 bij staan ze er allemaal ineens weer tussen, dit houd in dat ze toch nog ergens bewaard blijven............geen idee waar?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door steven079; 19-08-10 om 08:07. |
|
|||
|
|||
dan vrees ik dat je iets niet helemaal goed doet ? hier komen ze niet meer terug , behalve als ik ze er weer in zet
|
|
|||
|
|||
geen idee wat ,maar zoals hier onder bescheven al vele malen gedaan.
de url van de source verwijderd uit /private/var/lib/cydia/metadata.plist En uit etc/apt/sources.list/cydia.list Daarnaast moet je de betreffende source verwijderen uit /private/var/lib/apt/list En uit /private/var/lib/apt/list/partial Laatst gewijzigd door steven079; 19-08-10 om 08:14. |
|
|||
|
|||
die laatste 2 doe ik nooit en ik zie ze niet weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia source foutmelding | Rivinn | Jailbreak apps en thema's | 21 | 26-09-10 00:45 |
Cydia probleem of bestaat de link niet meer? | Romek | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-07-09 21:52 |
eigen Cydia source | dennis9920 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-09-08 21:45 |
Installer source (via cydia) | daaf85 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 20-08-08 11:10 |
|
|