iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Screenshot Request Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/47246-screenshot-request-topic.html)

mandyrichard 03-02-10 19:11

even een vraagje. ik ben bezig met het thema Dulce.
Nu wil ik zelf iconen maken omdat ik er een aantal mis. Ik heb op de site de template gevonden voor dit thema, het is een psd bestand.
Maar zodra ik het wil openen door er dubbel op te klikken. opent photoshop met de melding its not a valid photoshop document.
Wat doe ik fout? Ik heb Adobe photoshop cs4.
Moet ik eerst iets anders met het bestand doen?
Bedankt alvast.

Checkmate 03-02-10 19:32

Ik gebruik nu het thema Sista. Ik wil iconen veranderen van onder andere Nu en Shazam. Ik gebruik iFunbox, dan kijk ik bij applications maar daar vind ik alleen de standaard apps van de iphone. Niet degene die via appstore zijn geinstalleerd. Waar moet ik wezen?

kuotje 04-02-10 13:16

Zul je ze zelf moeten maken.

Checkmate 04-02-10 14:14

1 Bijlage(n)
Maar er zijn iconen beschikbaar gesteld voor Nu en Shazam voor dat thema, die kan ik downloaden en dan moet ik ergens in SSH wezen om die png alleen aan te passen. Maar waar in je SSH staat bijvoorbeeld Doodle Jump geinstalleerd of Nu/Shazam.

En deze wallpaper graag ;)
Bijlage 7418

Checkmate 04-02-10 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike--ie (Bericht 411710)
Prachtig is die!

Waar heb je die dock en die unlockbar vandaan als ik vragen mag?

Dock is van iSpazio (via Cydia)
Unlock is slider by dekseed

wim66 04-02-10 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Checkmate (Bericht 412302)
Ik gebruik nu het thema Sista. Ik wil iconen veranderen van onder andere Nu en Shazam. Ik gebruik iFunbox, dan kijk ik bij applications maar daar vind ik alleen de standaard apps van de iphone. Niet degene die via appstore zijn geinstalleerd. Waar moet ik wezen?

Makkelijkst is om met iFile te bladeren naar var/mobile/Applications/NU/NU.app
Daarin vind je iPhone-icon.png.
Voor Shazam /var/mobile/Applications/Shazam/Shazam.app/icon.png
Kopieer ze naar /tmp zodat je ze makkelijk op kan halen met iFunbox, of mail ze direct met iFile naar jezelf.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Checkmate (Bericht 412558)
Maar er zijn iconen beschikbaar gesteld voor Nu en Shazam voor dat thema, die kan ik downloaden en dan moet ik ergens in SSH wezen om die png alleen aan te passen. Maar waar in je SSH staat bijvoorbeeld Doodle Jump geinstalleerd of Nu/Shazam.

Oh, je hebt al icoontjes.
Die kan je in de map Icons van je thema gooien, /Library/Themes/Sista/Icons (met iFunbox in je "Raw File System" of "ruwe Bestandssysteem")

Checkmate 04-02-10 15:15

Wim fantastisch! Het is nu gelukt! /var/mobile/Applications/ was ik naar opzoek! Bedankt!

FridgeNL 05-02-10 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 369587)
Het iconen pakketje op mijn website is ge-update, zijn er nu in totaal 170.

Even mezelf quoten...
Het iconen pakket voor het illumine thema is zojuist weer aangepast, nieuwe iconen erbij en een groot aantal iconen verbeterd. Totaal zijn het er 277 en is hier te downloaden.

kuotje 05-02-10 11:49

zitten er ook veel nederlandse Apps tussen?

FridgeNL 05-02-10 20:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 412982)
zitten er ook veel nederlandse Apps tussen?

Het is totaal nog geen 2mb dus je kunt het eenvoudig zelf bekijken, de lijst met iconen die erin zitten zijn:

Spoiler

Froggle 06-02-10 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mandyrichard (Bericht 412293)
even een vraagje. ik ben bezig met het thema Dulce.
Nu wil ik zelf iconen maken omdat ik er een aantal mis. Ik heb op de site de template gevonden voor dit thema, het is een psd bestand.
Maar zodra ik het wil openen door er dubbel op te klikken. opent photoshop met de melding its not a valid photoshop document.
Wat doe ik fout? Ik heb Adobe photoshop cs4.
Moet ik eerst iets anders met het bestand doen?
Bedankt alvast.

Ik heb afgelopen 2 dagen 170 icons gemaakt voor Dulce, waarvan een redelijk aantal van Nederlandse apps. Ik heb ze al op MacThemes gepost, maar hierbij ook bij deze: http://dl.dropbox.com/u/2254651/Dulc...%20Froggle.zip

wim66 09-02-10 20:01

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lowtemp (Bericht 414634)
;) Volgens mij is het niet mogelijk om meerdere achtergronden te kiezen helaas:o

Dat kan wel, noem je verschillende wallpapers Page0.png, Page1.png, Page2.png, etc. en je hebt op iedere SB pagina een andere achtergrond.
Eigenlijk worden deze Pages over je achtergrond heen gelegd.
Je kan dus ook gedeeltelijk transparante Pages maken waar je allerlei effecten mee kan bereiken, Zoals de voorbeeldjes hier onder.

Lowtemp 09-02-10 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 414753)
Dat kan wel, noem je verschillende wallpapers Page0.png, Page1.png, Page2.png, etc. en je hebt op iedere SB pagina een andere achtergrond.
Eigenlijk worden deze Pages over je achtergrond heen gelegd.
Je kan dus ook gedeeltelijk transparante Pages maken waar je allerlei effecten mee kan bereiken, Zoals de voorbeeldjes hier onder.

Kijk weer wat geleerd:D (Pas eergister voor het eerst wat geprobeerd:o)
Ik ga dat zeker proberen!!
Dankjewel:d

Timmeh_ 09-02-10 20:21

// Berichten verplaatst van het Screenshot-topic naar het Request-topic.

wim66 09-02-10 20:25

Wat ook leuk is, is Bosspaper ModMyi.com | BossPaper.
Daarmee kan je je achtergrond laten veranderen als een dia show, of elke keer wanneer je een app sluit.
Je achtergrond wisselt dan met allerlei effecten.
"Suck" is mijn favoriete "transition" effect, dan lijkt het of je achtergrond je dock ingezogen wordt bij het wisselen.
Ook zijn er hele wallpaper pakketen te vinden in Cydia die je met Bosspaper kan gebruiken. Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com

Lowtemp 10-02-10 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wim66 (Bericht 414790)
Wat ook leuk is, is Bosspaper ModMyi.com | BossPaper.
Daarmee kan je je achtergrond laten veranderen als een dia show, of elke keer wanneer je een app sluit.
Je achtergrond wisselt dan met allerlei effecten.
"Suck" is mijn favoriete "transition" effect, dan lijkt het of je achtergrond je dock ingezogen wordt bij het wisselen.
Ook zijn er hele wallpaper pakketen te vinden in Cydia die je met Bosspaper kan gebruiken. Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com

Volgens mij word hij daar wel heel erg traag van.. opzich dus heel leuk.. maar ik denk niet de moeite waard..
Elke pagina een andere achtergrond is wel leuk:cool:

Lowtemp 11-02-10 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 (Bericht 415700)
Mijn lockinfo :)

Wauw!! Mooi hoor Lodewijk!
Daar moet ik ook nog aan beginnen ;)

Lodewijk69 11-02-10 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lowtemp (Bericht 415722)
Wauw!! Mooi hoor Lodewijk!
Daar moet ik ook nog aan beginnen ;)

Zeg het maar als je hem wil hebben,dan upload ik hem wel ff:rolleyes:

Lowtemp 11-02-10 22:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 (Bericht 415728)
Zeg het maar als je hem wil hebben,dan upload ik hem wel ff:rolleyes:

*kijkt heel lief:rolleyes:*

FridgeNL 12-02-10 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lowtemp (Bericht 415740)
*kijkt heel lief:rolleyes:*

Ik heb ook wel interesse :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:07.