iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Screenshot Request Topic (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/47246-screenshot-request-topic.html)

kai824 22-02-10 18:35

Dit thema?

http://www.iphoneclub.nl/wp-content/...bsimplify1.png

krieltje12 22-02-10 23:03

Ik heb net buuf2 gedownload en geinstalleer via winterboard. Helemaal cool die icons. Die wil ik wel graag houden, maar dan wel met mijn eigen wallpaper en dat krijg ik niet voor elkaar.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan regelen?

Thnx,
Rilana

Edit: ik realiseer me nu dat dit niet hier hoort te staan, maar ergens anders. Mijn excuses zou het verplaatst kunnen worden?

krieltje12 23-02-10 18:34

Wellicht kan iemand mij hier helpen. Ik heb buuf2 gedownload en ben helemaal gek van de iconen, maar wil mijn eigen wallpaper houden.
Hoe kan ik dat regelen, iemand enig idee?

Greetz,
Rilana

Lodewijk69 23-02-10 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 (Bericht 419987)
Wellicht kan iemand mij hier helpen. Ik heb buuf2 gedownload en ben helemaal gek van de iconen, maar wil mijn eigen wallpaper houden.
Hoe kan ik dat regelen, iemand enig idee?

Greetz,
Rilana

De wallpaper uit buuf2 verwijderen?

krieltje12 23-02-10 20:04

Ja, dat lijkt me een goed plan. Alleen heb ik geen idee hoe ik dat moet doen? :confused::(

Chrisl 23-02-10 20:06

Via een usb progje zoals Diskaid of iphonebrowser ff in de map Themes kijken, dan uit de juiste map de wallpaper verwijderen.

Lowtemp 23-02-10 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 (Bericht 419987)
Wellicht kan iemand mij hier helpen. Ik heb buuf2 gedownload en ben helemaal gek van de iconen, maar wil mijn eigen wallpaper houden.
Hoe kan ik dat regelen, iemand enig idee?

Greetz,
Rilana

Hoi Rilana!
Download inderdaad Diskaid en ga dan (onderaan) naar de root folder (staat standaard op "Diskaid folder".
Dan ga je naar de map Themes (Var->Stash->Themes->Buuf2)
Verwijder daar het bestand Wallpaper.png.
Maak dan in de map themes een nieuwe map aan, en noem die bijvoorbeeld wallpaper (maakt niet uit hoe je hem noemt).
Zet daar je wallpaper in die je wilt (.png bestand) en noem die ook "wallpaper.png".
Open dan je winterboard en dan staat de aangemaakte map erbij.
Je kunt ook meerdere mappen aanmaken om snel te kunnen schakelen.
Ik hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes Michiel

krieltje12 24-02-10 14:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lowtemp (Bericht 420100)
Hoi Rilana!
Download inderdaad Diskaid en ga dan (onderaan) naar de root folder (staat standaard op "Diskaid folder".
Dan ga je naar de map Themes (Var->Stash->Themes->Buuf2)
Verwijder daar het bestand Wallpaper.png.
Maak dan in de map themes een nieuwe map aan, en noem die bijvoorbeeld wallpaper (maakt niet uit hoe je hem noemt).
Zet daar je wallpaper in die je wilt (.png bestand) en noem die ook "wallpaper.png".
Open dan je winterboard en dan staat de aangemaakte map erbij.
Je kunt ook meerdere mappen aanmaken om snel te kunnen schakelen.
Ik hoop dat je er wat mee kunt!

Groetjes Michiel

Thanks, Michiel. Dat zou ik moeten kunnen, ware het niet dat ik een complete nitwit ben. Dit bovenstaande moet ik neem ik aan allemaal uitvoeren op de iphone. dus downloaden via safari? Zo ja, waar komt het dan te staan? Hoe kom ik in de root folder? Sterker nog, wat is dan? sorry hoor. Ik heb dit nog nooit eerder gedaan :( en zou het erg fijn vinden als je me meer uitleg zou willen geven. Thans, alvast.

Greetz,
Rilana

ricjuh 24-02-10 14:44

Het programma kan je downloaden op je computer..

En dan via de usb kabel je iphone aansluiten ;)

Mysteriousgirl_ 24-02-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ricjuh (Bericht 420260)
Het programma kan je downloaden op je computer..

En dan via de usb kabel je iphone aansluiten ;)


Lijkt mij niet verstandig om in je root folder e.d. te gaan zitten pielen als je er 0,0 verstand van hebt?

ricjuh 24-02-10 16:04

iedereen moet het een keer leren zeg ik maar :p

Ik heb het ook gewoon geprobeerd, ik zelf gebruik wel iphonebrowser..
Opzich kan het niet zo veel kwaad als je in de map themes blijft ;)

krieltje12 24-02-10 16:26

Nou ik heb het dus geprobeerd. DiskAid gedownload, opgestart, Iphone via usb aangesloten, onderin geklikt op root, maar dan geeft ie aan dat ik een jailbreak moet hebben. Hij doet het dus niet.
Maar ik heb een jailbreak met een gelockte telefoon. Dus het zou volgens mij geen probleem moeten zijn.

Tja, en nu :confused::(

Lodewijk69 24-02-10 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 (Bericht 420304)
Nou ik heb het dus geprobeerd. DiskAid gedownload, opgestart, Iphone via usb aangesloten, onderin geklikt op root, maar dan geeft ie aan dat ik een jailbreak moet hebben. Hij doet het dus niet.
Maar ik heb een jailbreak met een gelockte telefoon. Dus het zou volgens mij geen probleem moeten zijn.

Tja, en nu :confused::(

Download via cydia "afc2add"...(Ervan uitgaande dat je met Blacksnow een jailbreak hebt uitgevoerd)
Dan kan je wel in je root komen via diskaid.
Ga dan naar Private-var-stash...
Daar vind je de map themes en in die map buuf2..
Verwijder uit buuf2 de orginele wallpaper!

Als het goed is, zie je na een respring jouw eigen wallpaper en anders vervang je de wallpaper door die van jouw..

Laat ff horen of het gelukt is...:rolleyes:

Nicky75 24-02-10 17:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lodewijk69 (Bericht 420307)
Download via cydia "afc2add"...(Ervan uitgaande dat je met Blacksnow een jailbreak hebt uitgevoerd)
Dan kan je wel in je root komen via diskaid.
Ga dan naar Private-var-stash...
Daar vind je de map themes en in die map buuf2..
Verwijder uit buuf2 de orginele wallpaper!

Als het goed is, zie je na een respring jouw eigen wallpaper en anders vervang je de wallpaper door die van jouw..

Laat ff horen of het gelukt is...:rolleyes:

Als het niet via Diskaid lukt kun je ook eens iFunbox proberen.
i-FunBox | File Manager and Hi-Speed Transfer Tool for iPhone and iPhone 3G (iFunBox Download Page)

Werkt bij mij prima en hoef je na een trailperiode niks voor te betalen. (wat ik wel heb gedaan omdat ik toen nog niet van iFunbox had gehoord.)

krieltje12 24-02-10 18:09

Dat probeer ik nu, maar nu is mijn winterboard helemaal leeg!! Het gaat lekker zeg. Ik kan alles weer herinstalleren. Dat ging dus niet goed.
Was in 1 keer alles kwijt. :(

Raggamannn 24-02-10 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fridge65 (Bericht 419113)

Niemand die iets meer weet over deze slider? EN tijd/datum balk?

Lodewijk69 24-02-10 21:18

3 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raggamannn (Bericht 420370)
Niemand die iets meer weet over deze slider? EN tijd/datum balk?

Ik denk dat hier wel wat bij zit voor jou....:D

En die tijd/datumbalk komt van aqwoah en dat kalendertje had ik zelf vervangen,alleen heb ik die niet meer,maar met een beetje fantasie kan je die zelf ook maken...ik zeg altijd, google is mijn beste vriend,die weet bijna alles:confused:

Lodewijk69 24-02-10 21:31

2 Bijlage(n)
Misschien zijn deze icoontjes ook wat?

signs2007 24-02-10 22:08

Weet iemand de naam van deze thema ?

http://www.michaelscofield.nl/springboard.jpg

Da_Sfennie 24-02-10 22:24

http://img175.imageshack.us/img175/7539/8528e087.jpg

Zou iemand me aub deze Wallpaper kunnen geven?

Alvast bedankt! :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:10.