Iphoneshelves discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hey Ik heb een hele leuke site gevonden waar je wallpapers voor je iphone kan vinden met plankjes voor al je apps! Je mag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphoneshelves
Hey hey
Ik heb een hele leuke site gevonden waar je wallpapers voor je iphone kan vinden met plankjes voor al je apps! Je mag ze gewoon gratis van de site afhalen. www.iphoneshelves.com Gewoon heen gaan met je iphone en plaatje opslaan en openen als achtergrond.. Werkt uiteraard alleen op een gejailbreakte telefoon, en je moet zorgen dat je een aparte lockscreenafbeelding hebt, anders krijg je de achtergrond ook op je lockscreen te zien... voorbeeldjes: Have fun!! Laatst gewijzigd door Timmeh_; 16-11-09 om 14:08. Reden: Afbeeldingen heringedeeld ;) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit is die van mij nu... (for who cares ) Oranje Shelve, met ginoawsome icoontjes. Laatst gewijzigd door Timmeh_; 16-11-09 om 14:40. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit!
jammer dat er alleen maar 4 planken op staan..zou er ook zoiets zijn met 5 plankjes? Ik heb gebruik nl fivel rows. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|