iPhone als inbelmodem (geen internet!) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ten eerste mijn complimenten aan dit forum, geweldig! Is er een mogelijkheid om de iPhone als inbelmodem te gebruiken? Ik wil met een applicatie, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone als inbelmodem (geen internet!)
Hallo,
Ten eerste mijn complimenten aan dit forum, geweldig! Is er een mogelijkheid om de iPhone als inbelmodem te gebruiken? Ik wil met een applicatie, een telefoonverbinding maken, geen internet verbinding. Voorheen kon ik dit met m'n nokia, maakte een bluetooth verbinding en maakte achtereenvolgens een locale com modem aan. Heeft iemand een idee? PS. iPhone 3GS 3.1.2 (jailbraik) incl. Cydia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Is het inmiddels gelukt om de iPhone als inbelmodem te gebruiken. Ik heb hier nl. ook interesse in. iPhone 3GS iOS 4.1 Jailbreak: nee |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
is het mogenlijk de iphone te unlocken als je geen internet hebt op iphone? | natenextdoor | Archief | 1 | 02-01-10 18:14 |
als i k bel hoor ik geen toon overgaan alleen als ik luidspreker | ellendautzenberg | Archief | 2 | 01-09-09 10:21 |
Internet valt eruit als ik iphone synchroniseer | maveric | iTunes | 0 | 23-02-09 22:31 |
Geen internet als Edge uitstaat | papegaai01 | iPhone algemeen | 1 | 29-01-09 15:32 |
|
|