cydia errors discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) OpenSSH zoeken in Cydia en WinSCP op je comp . En anders bv iphonebrowser dmv je dockkabel....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
OpenSSH zoeken in Cydia en WinSCP op je comp . En anders bv iphonebrowser dmv je dockkabel.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar ik kan in Cydia niets vinden omdat er niets meer in staat?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb er niets aan gedaan er staat in het begin Error en dna package nog wat ...
en verder staat er niets meer in cydia? |
|
||||
|
||||
en je hebt niet bij chances een cijfertje staan als je Cydia opend ¿¿en wat staat er bij manage >sources ¿¿
want als je Cydia installeerd , installeerd ie ook een shitload aan repo's |
|
|||
|
|||
Sorry Mauriice,
Ik had in deze discussie al even niet meer gekeken, niet dat ik je kan helpen . Zoals ik al schreef, was bij mij Cydia ook compleet leeg en had ik SSH niet geinstalleerd en hierdoor kan je dus nergens bij en zijn alle aangedragen oplossingen (behalve reinstall) niet van toepassing. Maar opeens, na nogmaals Cydia starten, vond hij een update (Orbit en Illumine) en na een herstart was alles er weer. Hierna direct SSH geïnstalleerd (en pw verandert ) en nu werkt hij al weer een tijdje zonder problemen. Het enig wat je hier eventueel aanhebt is dat soms geduld hebben helpt, want ik was ook op het punt aangekomen om een herinstallatie te doen. Succes! |
|
||||
|
||||
hmz ik ben dus alles kwijt wat geinstalleerd staat bij cydia of rock .. de lijst dus bij packages... kan ik die terug laten scannen om te weten wat eropstaat of moet ik alles opnieuw installeren ookal staat alle 'cydia apps' ernog werkend op ..?
|
||||
|
||||
Ga naar private/var/lib/Apt/lists
en verwijder daar alles behalve partial en start opniewu cydia op. Voor rock weet ik het niet. |
|
|||
|
|||
Ik heb het probleem dat mijn cydia (loading data en valt weer terug naar Springboard) niet wil opstarten maar ik heb geen SSH geinstalleerd dus ik kan er niet in via Cyberduck of winscp.
Blackra1n opnieuw geprobeerd maar Cydia wil nog steeds niet opstarten. Wie heeft een oplossing? Laatst gewijzigd door bangnl; 03-01-10 om 23:12. |
|
|||
|
|||
gebruik diskaid dit gaat over usb
|
|
||||
|
||||
of iphonebrowser gaat ook via usb
|
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem met Cydia, alleen hoe kan je checken of je openSSH geinstaleerd hebt ?
Gr |
|
|||
|
|||
Zowel Iphonebrowser als Diskaid kunnen niet op de root komen.
|
|
|||
|
|||
Root ? Help me even op weg
|
|
||||
|
||||
heb je afc2add ( via Cydia ) geinstalleerd , dit heb je namelijk nodig anders geeft ie aan dat je foon geen JB heeft .
@108Cotrcie open ssh can je checken via Cydia even zoeken en kijken of er een groen vinkje achterstaat , en Root is het BEGIN van je iphone ( zeg maar zoals eerste scherm die je krijgt als je windowsverkenner opent ) Laatst gewijzigd door ThaBudz; 04-01-10 om 13:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr |
|
||||
|
||||
Met dank aan dit topic ben ik van die irritante foutmeldingen af. Nogmaals, Dank!
|
|||
|
|||
Cydia geeft error: Error Database
Hallo mensen,
Gisteren probeerde ik mijn Cydia aan te zetten want ik had hier weer een mooi artikel gelezen over dingen die nieuw waren op Cydia. Dus ik open mijn Cydia client en toen kreeg ik opeens de error: Error: Database Encountered a section with no Package: Header Nu weet ik niet meer wat ik moet doen om mijn om mijn Cydia werkend te krijgen. Alles is leeg, geen repo's zie ik meer, geen Packages alleen de voorpagina word wel geladen! Een lege Cydia. Hoop dat iemand mij kan helpen want zit met me handen in het haar! Alvast bedankt! Groetjes, Peetduck |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Mijn probleem is opgelost door deze handleiding:
Citaat:
Om in mijn iphone te komen heb ik iphonebrowser gebruikt! Werkt perfect! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone errors, ik kom er uit.. | SNB | iPhone algemeen | 4 | 04-04-11 22:18 |
Verschillende errors bij het installeren van RockApp in Cydia | Tiestofan | Jailbreak apps en thema's | 2 | 02-08-10 23:14 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
Cydia errors | Overlord | Jailbreak apps en thema's | 23 | 24-06-09 21:58 |
|
|