Orgineel iPhone thema maar dan zwart. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Forumers. Ik zoek een bepaald thema. Het orginele thema is blauw/licht blauw in de menu's en het thema wat ik zoek is precies zo maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Orgineel iPhone thema maar dan zwart.
Forumers.
Ik zoek een bepaald thema. Het orginele thema is blauw/licht blauw in de menu's en het thema wat ik zoek is precies zo maar dan met zwart/grijs. Ik heb dit eens bij iemand gezien maar kan hem nergens meer vinden. Heb ongeveer 35 zwarte thema's uit cydia al geprobeerd maar die zijn het allenmaal niet. Iemand enig idee? Thnx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is als zoeken naar een speld in een hooiberg haha. Door de kleurenschema's te vertellen maak je het wel erg moeilijk. Heb je niet meer informatie.
Het originele iPhone thema is juist zwart? |
|
|||
|
|||
Ja ik hoopte eigenlijk dat iemand zegt "hee das ...."
Nee het normale thema heeft zwart accenten maar is ook voornamelijk blauw/wit in de menu,'s |
|
||||
|
||||
gruppled art theme? of was dat groen hmm
|
|||
|
|||
de mobile-me full gui?
|
|
|||
|
|||
Die is het niet maar die is opzich wel mooi.
Hee die ga ik ff proberen. Komt goed in de buurt volgens mij (of is het). Thnx EDIT: Deze komt dicht in de buurt maar is het toch nog niet helemaal. Ik zoek nog ff door. Laatst gewijzigd door Donstil; 26-11-09 om 19:46. |
|
||||
|
||||
tip: wie is die iemand? anders vraag je het hem
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
oh ja, das wel lastig dan.
mss dat www.macthemes2.net je kan helpen. |
|
|||
|
|||
Ik ben er inmiddels achter dat het waarschijnlijk "full mobile ME 2.1 gui" is.
(thnx to Raggamannn) staat in cydia en is erg mooi en volledig. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Taakbalk zwart met standaard thema,Carrier weg? | terrorsource | Unlock [archief] | 2 | 29-05-08 17:15 |
|
|