Cydia apps remote bekijken. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar kon niks vinden... Mijn Cydia doet het niet meer en meerdere Cydia apps zijn niet meer op te starten. Ik wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia apps remote bekijken.
Ik heb gezocht, maar kon niks vinden...
Mijn Cydia doet het niet meer en meerdere Cydia apps zijn niet meer op te starten. Ik wil nu een restore gaan doen en opnieuw een jailbreak, maar ik wil wel alle geinstalleerde apps weer terug. Is er een manier om bijvoorbeeld via iPhonebrowser te zien wat ik heb geinstalleerd in Cydia? Zodat ik hier ff een lijstje van kan maken. En als ik de lijst met sources kopieer, kan ik die dan strax weer terug zetten zodat alle sources er weer in staan????
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand die dit weet?
|
|
||||
|
||||
Opgelost, in safe mode Cydia opgestart en mAdvLock eraf gegooid hij doet het gewoon weer...
Ik wil graag iedereen bedanken die me zo goed geholpen heeft ;-) |
|
||||
|
||||
Hahaha ooh droog haha, maar nee niet mogelijk volgens mij misschien dat je met apt-get iets had kunnen uitvogelen maar dat lijkt me onhandig... Nouwja het is fixed anyways
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps | Driesdk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-10-09 12:35 |
Cydia vraagje (apps via pc bekijken) | dungeon | Archief | 1 | 01-09-09 17:50 |
|
|