Cydia-bestanden kopieeren discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om van de ene iphone (2g, 3.0) een cydia-bestand te kopieeren (bv. via ssh) en dit bestand vervolgens te plakken op een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia-bestanden kopieeren
Is het mogelijk om van de ene iphone (2g, 3.0) een cydia-bestand te kopieeren (bv. via ssh) en dit bestand vervolgens te plakken op een andere iphone (2g, 3.1.2)?
Op 1 vd telefoons werkt cydia namelijk niet zo lekker. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat bedoel je met een 'Cydia bestand'. Je kunt dingen die je via Cydia installeert, toch ook gewoon op de andere iPhone via Cydia installeren?
|
|||
|
|||
Met een Cydia bestand bedoel ik bv zoiets als cycorder. Een programma dus. Ik zou het graag willen kopieeren aangezien cydia niet goed werkt op 1 vd telefoons. Dus kan ik bv. de map van cycorder kopieeren en dan 'plakken' via ssh in de andere telefoon?
|
|
||||
|
||||
Je kan Cydia programma's met een deb bestand installeren.
Cycorder vind je in Saurik's repo Index of /cydia-3.7/debs/ (Directe download link Cycorder 0.9-6 http://apt.saurik.com/cydia-3.7/debs...honeos-arm.deb) Als de laatste versie niet werkt kan je nog een oude proberen die misschien werkt voor je. Laatst gewijzigd door wim66; 16-12-09 om 16:15. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Hoe download je cydia bestanden op mac | samtulp6 | Desktop-applicaties | 0 | 10-09-10 11:22 |
Cydia bestanden vinden? | vuurvreter | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-05-10 18:51 |
iPhone contacten kopieeren naar Blue&me | vandebergt | iPhone accessoires en onderdelen | 14 | 10-12-09 01:39 |
cydia bestanden | secret108 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 05-01-09 11:05 |
Geen contacten van sim kopieeren met 2.0.2 | rob499 | iPhone algemeen | 0 | 02-09-08 10:20 |
|
|