Grijze icon labels / grijze icoon tekst discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na dat ik met Winterboard, Reflective Dock, Lockinfo, Fontswap aan het pielen ben geweest, zijn al mijn icon labels (tekst onder de icoontjes) allemaal grijs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Grijze icon labels / grijze icoon tekst
Na dat ik met Winterboard, Reflective Dock, Lockinfo, Fontswap aan het pielen ben geweest, zijn al mijn icon labels (tekst onder de icoontjes) allemaal grijs geworden.
Na wat gegoogle kom ik het probleem ook tegen bij het instaleren van BossPaper, maar die heb ik nooit geinstalleerd. Hiervoor heb ik verder geen oplossing gevonden Kan iemand mij vertellen hoe ik de kleur terugzet. Ik heb via Cydia wel "white fonts" gevonden, alleen het probleem daarmee is dat ook de tekst in je statusbar wit wordt en daardoor slecht leesbaar is. Ideetje iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar iPhone Wallpapers Skins Thema's.
Waarschijnlijk heb je een thema in Winterboard geactiveerd welke de labels van kleur laat veranderen. Zie deze tutorial voor meer informatie, zodat je het desbetreffende thema kan opzoeken en kan aanpassen
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ow sorry, voor het verkeerd posten
Ja dat kan zijn, ik ben met gruppled bezig geweest. Thx voor de link, ik ga aan de slag. Desnoods zet is de icon labels gewoon uit |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
grijze waas over scherm | lbvdv | iPhone algemeen | 0 | 25-12-10 11:14 |
Grijze bos pixels bij oplaad icoon en slide... | maarten12340 | Archief | 1 | 06-07-10 07:56 |
Grijze bos pixels bij oplaad icoon en slide... | maarten12340 | iPhone algemeen | 0 | 06-07-10 00:35 |
Grijze vlek in scherm (2G) | richard250 | iPhone algemeen | 4 | 14-04-10 22:22 |
Grijze cirkeltjes | iolavide | Archief | 3 | 27-08-09 20:54 |
|
|