Cydia verdwijnt na herstel oude gegevens discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren mijn iPhone (3.1.2.) zonder problemen gejailbreakt met blackra1n en wou daarna via blackra1n, Cydia installeren.. Alles loopt zoals het moet lopen, hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cydia verdwijnt na herstel oude gegevens
Ik heb gisteren mijn iPhone (3.1.2.) zonder problemen gejailbreakt met blackra1n en wou daarna via blackra1n, Cydia installeren.. Alles loopt zoals het moet lopen, hij download, installeert en vervolgens een respring.
Zodra ik Cydia zoek kon ik hem nergens vinden. Vervolgens heb ik een herstel gedaan via iTunes, Blackra1n er opnieuw op, Cydia er via Blackra1n opgezet en toen stond die er wél bij. Daarna mijn backup(oude gegevens)via iTunes terug erop gezet, en Cydia was weer verdwenen? Heb het nog een keer geprobeerd via Blackra1n maar geen resultaat. Heb verder ook gezocht naar dit probleem op het forum maar kon vrij weinig vinden, ik kom cydia niet meer in dus handmatig installeren lijkt me ook geen optie. Hoe kan ik dit oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie https://forum.iculture.nl/f14/i...-mac-os-x.html
(vooraf backup voor de zekerheid maken, maar als de JB werkt niet nog eens herstellen)
|
||||
|
||||
Tot en met stap 6 is het allemaal gelukt, Had ook nog voordat ik mijn backup terug erop zette, Bepaalde programma's via cydia geinstalleerd. Maar zodra ik mijn reservekopie terug op de iPhone zet, verdwijnt Cydia en krijg ik hem niet meer geïnstalleerd.
Blackra1n blijft wel staan. |
|
|||
|
|||
Heb ook zelfde probleem hier. Weet niemand hoe ik het kan oplossen.
|
|
||||
|
||||
Er zit iets in je reservekopie wat het laat verdwijnen
Probeer is Poof te installeren . en kijk is of Cydia daar uit gevinkt staat? !
|
|||
|
|||
hoe kan ik poof erop krijgen als ik geen cydia heb? kan ook geen rock of snow erop krijgen want die komen er ook niet...
|
|
||||
|
||||
ow, dan ligt het sowieso ergens anders aan, zou het eigenlijk niet weten anders.
|
|
|||
|
|||
Ik heb herstellen via iTunes gedaan. Herstellen via iPhone (knoppen ingedrukt houden enzo). Jailbreaken zonder reservekopie terug zetten. Windows 7 gebruikt, Mac 10.6.2 gebruikt, maar het wil maar niet lukken. Krijg Cydia maar niet terug . Weet niet meer wat ik moet doen
|
|
|||
|
|||
phone 3gs 3.1.2
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
herstel van oude iphone lukt niet | khvnrs | iPhone algemeen | 2 | 11-05-11 19:55 |
gegevens wissen bij verkoop oude iphone | bostiaan | iPhone algemeen | 6 | 07-10-10 09:51 |
gegevens overzetten en verkoop oude iphone | bostiaan | iTunes | 7 | 03-08-10 20:40 |
Apps van Ipod Touch naar Iphone verplaasten zonder dat opgeslagen gegevens verdwijnt | cpc9280 | Archief | 3 | 04-03-10 12:41 |
gegevens van oude iphone selectief terughalen | Berik61 | iPhone algemeen | 4 | 13-10-08 11:16 |
|
|