Wordt Cycorder ooit nog geupdate? Geen antwoord van Jay Freeman... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of cycorder ooit nog een update naar de final version gaat krijgen? Ik heb Saurik (Jay Freeman) al 2 keer gemailt en op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt Cycorder ooit nog geupdate? Geen antwoord van Jay Freeman...
Weet iemand of cycorder ooit nog een update naar de final version gaat krijgen?
Ik heb Saurik (Jay Freeman) al 2 keer gemailt en op twitter de vraag gesteld, maar ik heb nooit iets terug gekregen. Misschien dat iemand hier ooit een antwoord gekregen heeft van hem? Er zijn natuurlijk genoeg videorecorders tegenwoordig, maar de 15 fp2 van Cycorder word niet gehaald, en dat vind ik toch wel de minimale snelheid om leuke filmpjes te maken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je iets duidelijker zijn ? is er aangegeven dat er een update zou komen ? ( ik weet er niet veel van ) maar ben er wel benieuwd naar.
|
|||
|
|||
Ik las toen dat er binnen een paar maanden meer functies zouden komen.
Dit was al toen Cycorder net uit kwam. Volgens mij las ik dit in Cydia... |
|
|||
|
|||
Geen respons, dus topic mag op slot.
Wacht wel op de grote update van ivideocamera van Laan Labs. Schijnt dat ze naar de 15 fps gaan. Jammer ook van zo'n Saurik dat ie nooit ergsn op reageert... slotje... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Kan ik ooit nog mijn iPhone4 (4.2.1) untethered jailbreaken | Terneusen | Jailbreak | 6 | 15-12-10 15:24 |
Wanneer wordt limerain of greenpoison geupdate voor 4.2 | thomth | Jailbreak | 10 | 01-12-10 20:50 |
Alle iDevices: Jay Freeman (@Saurik) over JB: "Even software should have screws" | XIII | Jailbreak | 0 | 09-11-10 20:18 |
Pocket God - De game die wekelijks wordt geupdate! | zwaan | iPhone Apps | 203 | 16-03-10 10:21 |
Sms-Alerts Nog geen antwoord | ILennart | iPhone algemeen | 4 | 11-07-08 17:28 |
|
|