//

eBooks op de 3GS (jailbroken)

eBooks op de 3GS (jailbroken) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb een vraag: ik heb e-reader gedownload van Cydia. En een eBook gedownload van internet, kan iemand mij helpen met het verplaatsen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-01-10, 10:09
Freeloader Freeloader is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 15
Standaard eBooks op de 3GS (jailbroken)

Hey allemaal,

Ik heb een vraag: ik heb e-reader gedownload van Cydia.
En een eBook gedownload van internet, kan iemand mij helpen met
het verplaatsen van de books naar de iPhone; in welke map ze moeten staan, en wel bestandsformaat dat nodig is.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-07-10, 15:10
Djinn Djinn is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 53
Standaard

Hoi Freeloader,

Ik gebruik zelf Stanza, dit programma kan je in de appstore gewoon gratis downloaden.
Als je dit programma op je iPhone heb gezet (dmv iTunes) ga je naar je iPhone in iTunes, tabblad programma's.
Hier zie je onder je programma's nu Stanza staan wat aangeeft dat je documenten erin kan zetten. Selecteer hier stanza en sleep je ebup bestanden hiernaar toe. Synchoniseer en klaar.
  #3  
Oud 06-07-10, 09:48
Merlin's schermafbeelding
Merlin Merlin is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 161
Standaard

ik gebruik ook stanza maar de functie die Djinn beschrijft wekt bij mij niet dus kan je ook stanza voor op je computer downloaden (ook gratis) en dan share je je boeken waardoor je ze kan vinden. uitleg staat op de stanza site
  #4  
Oud 14-07-10, 17:06
Smaus's schermafbeelding
Smaus Smaus is offline
 
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: /dev/audio
Berichten: 69
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Smaus Stuur een bericht via MSN naar Smaus Stuur een bericht via Yahoo naar Smaus
Standaard

De oplossing die Djinn beschrijft werkt alleen maar als je de laatste versie van iTunes (9.2) hebt en je iPhone draait op iOS4.Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, dus ik ben even gaan experimenteren.

De onderstaande oplossing vereist dat je iPhone draadloos verbinding kan maken met je netwerk.
  • Download Calibre
  • Installeer Calibre op een PC. Dit hoeft niet dezelfde te zijn als waar iTunes op staat
  • Voeg je ebooks toe aan Calibre. Het programma is bepaald niet kieskeurig. ePub, Mobi, tekstbestanden, PDF, alles wordt opgeslagen en verwerkt
  • Optioneel: voorzien je ebooks van de juiste gegevens, misschien een cover etc.
  • Ga in Calibre naar 'Voorkeuren', kies voor tabbblad 'Content-server'
  • Stel een poort in (als je geen eigen servers in je netwerk hebt draaien kan je de poort gewoon op 8080 laten staan) en voer eventueel een naam en wachtwoord in
  • Start de content-server (let op: de server is alleen actief zolang Calibre actief is. Sluit je Calibre af dan gaat ook de content-server offline
  • Start Stanza op je iPhone
  • Druk onder in het scherm op 'Get Books'
  • Kies bovenin je scherm voor 'Shared'. Als je iPhone een Wi-Fi-verbinding heeft met je netwerk zal je computer direct worden herkend.
  • Gefeliciteerd! Je hebt nu toegang tot je eigen ebook-repository

GEAVANCEERD: Als je op je router de bij Calibre ingestelde poort forward naar je PC (hoe dit moet hangt af van het merk en type van je router) kan je bij Shared ook het volgende adres invoeren:

Code:
jouw-externe-ip-adres:ingesteldepoort
Bv:

Code:
212.61.79.88:8080
Nu is Calibre ook vanaf buiten te bereiken en kan je overal waar je internetverbinding hebt boeken downloaden vanaf je eigen computer!

LET OP! Het forwarden van een poort naar een PC in je netwerk is mogelijkerwijs een veiligheidsrisico. Doe dit alleen als je zeker weet waar je mee bezig bent!
__________________
Lekker bezig met CityFM Classic Rock en ook nog werkzaam bij Radio Decibel. Het radio-virus is hardnekkig en gaat nooit meer weg
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Jailbroken iphone 3GS] gaat niet aan nurie iPhone algemeen 1 24-10-10 02:00
Restore van een Jailbroken 3GS met OS 4.01 tobsie Jailbreak 5 04-08-10 14:15
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? Debbjuh92 Jailbreak 5 09-07-10 19:36
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. crunch81 Unlock [archief] 264 12-02-08 13:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:07.