eBooks op de 3GS (jailbroken) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey allemaal, Ik heb een vraag: ik heb e-reader gedownload van Cydia. En een eBook gedownload van internet, kan iemand mij helpen met het verplaatsen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
eBooks op de 3GS (jailbroken)
Hey allemaal,
Ik heb een vraag: ik heb e-reader gedownload van Cydia. En een eBook gedownload van internet, kan iemand mij helpen met het verplaatsen van de books naar de iPhone; in welke map ze moeten staan, en wel bestandsformaat dat nodig is. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Freeloader,
Ik gebruik zelf Stanza, dit programma kan je in de appstore gewoon gratis downloaden. Als je dit programma op je iPhone heb gezet (dmv iTunes) ga je naar je iPhone in iTunes, tabblad programma's. Hier zie je onder je programma's nu Stanza staan wat aangeeft dat je documenten erin kan zetten. Selecteer hier stanza en sleep je ebup bestanden hiernaar toe. Synchoniseer en klaar. |
|
||||
|
||||
ik gebruik ook stanza maar de functie die Djinn beschrijft wekt bij mij niet dus kan je ook stanza voor op je computer downloaden (ook gratis) en dan share je je boeken waardoor je ze kan vinden. uitleg staat op de stanza site
|
|
||||
|
||||
De oplossing die Djinn beschrijft werkt alleen maar als je de laatste versie van iTunes (9.2) hebt en je iPhone draait op iOS4.Ik liep tegen hetzelfde probleem aan, dus ik ben even gaan experimenteren.
De onderstaande oplossing vereist dat je iPhone draadloos verbinding kan maken met je netwerk.
GEAVANCEERD: Als je op je router de bij Calibre ingestelde poort forward naar je PC (hoe dit moet hangt af van het merk en type van je router) kan je bij Shared ook het volgende adres invoeren: Code:
jouw-externe-ip-adres:ingesteldepoort Code:
212.61.79.88:8080 LET OP! Het forwarden van een poort naar een PC in je netwerk is mogelijkerwijs een veiligheidsrisico. Doe dit alleen als je zeker weet waar je mee bezig bent!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Jailbroken iphone 3GS] gaat niet aan | nurie | iPhone algemeen | 1 | 24-10-10 02:00 |
Restore van een Jailbroken 3GS met OS 4.01 | tobsie | Jailbreak | 5 | 04-08-10 14:15 |
iPhone: Jailbroken 3gs v3.1.3 of update naar iOS 4.0? | Debbjuh92 | Jailbreak | 5 | 09-07-10 19:36 |
Van 1.1.2 Jailbroken naar 1.1.3 jailbroken vol automatisch script. | crunch81 | Unlock [archief] | 264 | 12-02-08 13:34 |
|
|