Visitekaartje SMS'en discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de gegevens van een contactpersoon te sms'en. Zoals bij Nokia een visitekaartje. Kent de iphone dit ook? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Visitekaartje SMS'en
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om de gegevens van een contactpersoon te sms'en. Zoals bij Nokia een visitekaartje. Kent de iphone dit ook? Zo ja, hoe of waarmee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik denk niet dat dit mogelijk is op de iPhone..
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is dit mogelijk met SMSD of swirlySMS, te downloaden via Installer...
Ik weet het niet zeker hoor, maar je kan het proberen!
|
||||
|
||||
Met smsd kan je van een contact slechts naam en één telefoonnummer verzenden.
|
|
|||
|
|||
lukt perfect met weTool (ook om indivuele smsen en oproepen te wissen)
wel even volgende source toevoegen h t t p://app.weiphone.com/installer Laatst gewijzigd door drm; 18-01-08 om 20:35. |
|
||||
|
||||
Kan je vertellen hoe? Ik heb weTool draaien, maar mij lukt het (nog) niet.
We hebben het over het verzenden van alle gegevens van één contact in één keer ... toch? Ben benieuwd. De versie die ik gebruik is versie 0.3.7.1 |
|
|||
|
|||
nee idd, enkel naam en nummer...was al blij dat ik dat kon
(mijn bericht was als reply op eerste bericht.) |
|
|||
|
|||
Sn
Hallo weet iemand hoe je die vervelende tussenhaakjes weg kunt krijgen als je een tel.nr intoetst of wil opslaan ik draai 1.1.2. alvast bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb deze source erop gezet maar het is me niet duidelijk welke App ik nu moet installeren. Wat moet ik doen om in ieder geval 1 nummer en 1 naam te kunnen versturen? Ik heb een 1.1.2.OTB phone.
Dank, ET |
|
||||
|
||||
@ETphone:
Het progje weTool dus. Je kan daarmee ook sms berichten forwarden. @Sandro: ja, draait keurig op 1.1.2 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dank voor de reacties. Ben uiteindelijk met SMSD aan de slag gegaan.
weTool verscheen niet in mijn App lijst. Ik heb de source nog een keer opnieuw geinstalleerd maar ook daarna kon ik de weTool App niet vinden. |
|
|||
|
|||
Mijn vraag is nu of men ook visitekaartjes kan ontvangen en ze direct plaatst bij je contactenlijst
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg de heletijd het sms bericht geluid terwijl ik geen sms ontvang | jaapdeknaap | iPhone algemeen | 2 | 16-03-10 12:31 |
Visitekaartje ontvangen en opslaan | rkbreda | iPhone algemeen | 0 | 11-03-10 13:47 |
Visitekaartje | Roncatto | iPhone Apps | 1 | 05-07-09 19:13 |
sms app-sms komt aan, niet zichtbaar | kasperlannoo | iPhone Apps | 3 | 13-05-08 17:48 |
|
|