Youtuber discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb in Cydia youtuber gekocht! maar nu zie ik geen programma die zich heeft geinstalleerd? en ik heb hem al opnieu wgeinstealeerd Weet iemand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Youtuber
Ik heb in Cydia youtuber gekocht! maar nu zie ik geen programma die zich heeft geinstalleerd? en ik heb hem al opnieu wgeinstealeerd
Weet iemand hoe dit werkt? want ik snap er niks van. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hello
uh kan iemand helpen?
|
|
||||
|
||||
Bedoel je niet YouRtube?
YourTube: nieuwe applicatie om YouTube-video?s naar iPhone te downloaden - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry.. maar ik heb m gekocht en kan m nergens vinden? en youtube zelf doet t niet bij my? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Yourtube is een plugin voor Youtube .Je zoekt of bekijkt eerst en filmpje dan stop je die en dan zie je rechtsboven een download optie staan.Daarmee kun je de filmpjes dan opje iphone zetten,je kunt ze bekijken via Youtube onder downloads.
Hoezo werkt Youtube bij jou niet? |
|
|||
|
|||
Zoek eens naar MxTube in Cydia, dat is een stand-alone applicatie die kan streamen en downloaden.
Sinds FW3 werkt de normale Youtube app op mijn iPhone 2G ook niet meer... |
|
|||
|
|||
Citaat:
En met mxtube waar komt die vidoe dan? Laatst gewijzigd door Bomans; 29-01-10 om 16:24. Reden: edit-knop gebruiken aub! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|