Categories foutmelding discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg bij het opstarten van Categories een foutmelding: Error Admob blocking has been detected in yout hosts file. Weet iemand waar dit aan ligt?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Categories foutmelding
Ik krijg bij het opstarten van Categories een foutmelding: Error Admob blocking has been detected in yout hosts file.
Weet iemand waar dit aan ligt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(Ikzelf vind Categories echt vreeslijk goed , ik heb maar 2 pagina's inplaats van stuk of 5+) |
|
|||
|
|||
haahh heeeeeey het werkt! dankjewel, nou nog uitvogelen hoe het werkt! is er ergens een handleiding beschikbaar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeeel erg simpel; 1. Open het progamma. 2. Rechts boven ADD klik je erop, 3. Maak een map(naam map.) 4. Dan klik je op het mapje 5. Rechts boven Add, 6. Klikk welke app je wilt Done, Klaar is! |
|
|||
|
|||
Oja, vergeten, klik dan links onder Restart SB
|
|
|||
|
|||
thnx man, wat zijn de mappen lelijk zeg! Wat doen die opties, in de mappen eigenlijk?
|
|
|||
|
|||
Je kunt al je Apps in een bestand zetten zodat alles overzichtelijker is, bijvoorbeeld een map met Games...
|
|
|||
|
|||
ja nee dat is me al gelukt, maar ik bedoel als je links onder op de i drukt verschijnen er bepaalde opties.
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik niet, dus daarmee kan ik je niet helpen, maar welke opties staan er dan?...
|
|
|||
|
|||
ja staan er een boel, maar ik begrijp niet deze niet: keep resident??
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Problemen met Cydia en Installer
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Categories | Prydz | Jailbreak apps en thema's | 6 | 02-11-10 00:10 |
Categories fw 3.1.3. | Amore | Jailbreak apps en thema's | 2 | 07-09-10 13:43 |
categories?? | zwerver58 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 15-08-10 12:21 |
categories | FluffyVinnie | Archief | 1 | 06-04-09 23:56 |
Webapp's in Categories v2.23 | Raimond | Jailbreak apps en thema's | 5 | 20-03-09 23:31 |
|
|