iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   installer 3.0b9 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/5378-installer-3-0b9.html)

Bossy 21-01-08 10:42

installer 3.0b9
 
Geeft deze applicatie problemen als je hem installeer?

Destiny 21-01-08 10:47

Ik heb er totaal geen problemen mee....

david007 21-01-08 11:04

Nee tenzei je via deze programma slecht apllicaties op je telefoon installeert ;)

ButcherJF 21-01-08 14:09

Nou.......
Verloopt dus niet bij iedereen probleemloos. Ging bij mij gelukkig goed.

topke 21-01-08 18:40

Wat zijn de nieuwe features in deze nieuwe versie? Nog niets van gemerkt..

Stiruam 21-01-08 19:12

Waarschijnlijk wat bug fixes... Of klaar gemaakt voor 1.1.3 en hij update nu nog maar 1x per 24 uur en niet elke 30 minuten xD

Greetz, Stiruam

DertKesh 21-01-08 19:45

bij mij heeft die automatisch de update voor installer geinstalleerd. Er stond ineens downloading packages enz. cleaning.....

maar gelukkig werkt alles.

Blackherrie 22-01-08 07:50

kan het zijn dat hij op de achtergrond reload ? Ik starte hem vanmorgen op en was direct gebruiks klaar. Normaal staat ie dan een minuut of 5 laden.
Als dat zo is, SUPAH TOLL!

matty 24-01-08 17:09

bij mij wilt hij niet installeren :s
ij zegt error download package :(

ruitje 25-01-08 08:47

ik heb ook installer op mijn Iphone staan.Sinds een paar dagen worden er geen updates meer weer gegeven (dat deed hij normaal automatisch ) Ik merk ook dat er geen nieuwe programma's meer op staan.
Installer start wel gewoon op en ik kan ook normaal programma's er op zetten.Ik heb installer ook al een keer reinstalled maar blijft dan hetzelfde. Kan iemand mij helpen.

Liedts 25-01-08 09:04

Werkt dit echt?

ruitje 25-01-08 09:30

installer
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Liedts (Bericht 47780)
Werkt dit echt?

Ja installer werkt gewoon maar zoals ik al zij ik geen automatische updates meer.
En er zijn een aantal nieuwe applicaties die er bij bij niet opstaan.Mijn collega start net installer op en krijgt gelijk 5 updates.

ButcherJF 26-01-08 08:35

Installer 3.0b10
 
Vanmorgen was er weer een (beta) update voor Installer. Zonder problemen geïnstalleerd.
Werkt net als de vorige beta: er wordt dus bij het opstarten niet automatisch naar updates gezocht. Je kunt naar updates zoeken door naar de Sources te gaan en daar te refreshen.

Citaat:

ik heb ook installer op mijn Iphone staan.Sinds een paar dagen worden er geen updates meer weer gegeven (dat deed hij normaal automatisch ) Ik merk ook dat er geen nieuwe programma's meer op staan.
Installer start wel gewoon op en ik kan ook normaal programma's er op zetten.Ik heb installer ook al een keer reinstalled maar blijft dan hetzelfde. Kan iemand mij helpen.

sjoeii 26-01-08 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 48818)
Vanmorgen was er weer een (beta) update voor Installer. Zonder problemen geïnstalleerd.
Werkt net als de vorige beta: er wordt dus bij het opstarten niet automatisch naar updates gezocht. Je kunt naar updates zoeken door naar de Sources te gaan en daar te refreshen.

Deze update heeft dus mijn gehele installer gecrashed. het doet helemaal niets meer

Nikooos 26-01-08 10:45

De laatste update net ook geinstalleerd en het veroorzaakte totaal geen problemen.

matty 26-01-08 12:34

mijn installer bljft hangen bij checking sources. ik kan hem dus zelfs niet on-installeren want dat gaat ook alleen maar vanuit de installer zelf neem ik aan :s

"R" 26-01-08 12:48

Werkt hier ook keurig op 1.1.2, bootloader 3.9_M3S2, modemfirmware 04.02.13_G

Modbreak:

Als je een probleem meldt, geef dan aan welke firmware je draait, versie van de bootloader etc, dan maakt het isoleren van een eventueel probleem wat gemakkelijker.

Hoe weet je welke bootloader je hebt? Zie onderstaande link met dank aan Fresh.
https://forum.iculture.nl/f14/i...html#post34697 of kijk eens in de repo van iPhoneguide


patromino 26-01-08 13:16

ik heb een us 1.1.2 4.6 en de nieuwe installer, waarmee summerboard niet meer te downloaden is, dat moet handmatig volgens begeleidend schrijven.
Maar waarmee doe je dat handmatig? Met een ftp programma? Met een terminal? Die van de mac of die van de iphone?

matty 26-01-08 13:29

ik heb een 1.1.2 4.6 us iphone :)
en hij doet redelijk raar de laatste tijd.
ik wou hem terug restoren om hem eens op te schonen, maar dat lukt ook niet, hij geeft een fout als ik hem eerst in restore mode zet en dan via itunes 1.1.1 er terug op wil zetten

dan terug uit restore mode gehaald en hij had nog altijd 1.1.2 dus ..

Nikooos 26-01-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patromino (Bericht 48969)
ik heb een us 1.1.2 4.6 en de nieuwe installer, waarmee summerboard niet meer te downloaden is, dat moet handmatig volgens begeleidend schrijven.
Maar waarmee doe je dat handmatig? Met een ftp programma? Met een terminal? Die van de mac of die van de iphone?

Dit kan je doen met OpenSSH op je iphone en een programma als cyberduck voor de mac. Hiermee kan je verbinding maken met je iphone en bestand uploaden (of downloaden) naar je iphone.

Zoek in het Wi-Fi even op SSH dan wordt het wat duidelijker.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.